chceauto.pl
x

BMW 650i GranCoupe F14 407 KM

BMW 650i GranCoupe F14 407 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2013
Średnia cena
109 000 zł
Nadwozie
liftback
Skrzynia
Napęd
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićBez ofert na rynkułatwo kupić
Pojemność
4395 cm3
Silnik
benzyna
Waga
2015 kg
Ładowność
570 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
407 KM
0-100 km/h
4.5 s.
V max
250 km/h
Zasięg
450 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
15.7 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
100 zł
Zbiornik paliwa
70 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyOd czasu do czasu trafiają się awarie, ale ogólnie jest bardzo dobrzemało awaryjny
Koszt serwisu
drogiJest dramat, ale kto bogatemu zabroni? tani
Rozmiar opon seryjnych
245/45 R18

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
G premium Co to znaczy?
Bagażnik
460 litrówNie ma problemu z bagażnikiem, o ile nie jedziemy na wakacje z duża rodziną
Ryzyko kradzieży
dużeFatalnie. Alarm i odcięcie zapłonu to rzecz nieodzowna małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Montaż instalacji gazowej do samochodu z wtryskiem bezpośrednim jest nieco problemowy, a czasami nawet niemożliwy. Na rynku dostępnych jest kilka instalacji dedykowanych do tego typu aut, ale koszt ich założenia jest wyższy niż standardowo. Problem leży w konstrukcji wtryskiwaczy benzyny, które dzięki wtryskowi mieszanki utrzymują optymalną temperaturę pracy. Przy braku wtrysku benzyny wtryskiwacze szybko się przegrzewają i może dojść do ich zapieczenia. Dlatego, by chłodzić fabryczne wtryski, komputer sterujący instalacją LPG musi co pewien czas włączać wtrysk benzyny. Z tego względu, żeby nie narażać się na ryzyko nieodwracalnego uszkodzenia wtryskiwaczy należy wybrać instalację renomowanego producenta i zamontować ją w dobrym warsztacie.

BMW 650i GranCoupe F14 407 KM - GALERIA ZDJĘĆ

BMW 650i GranCoupe F14 407 KMBMW 650i GranCoupe F14 407 KMBMW 650i GranCoupe F14 407 KMBMW 650i GranCoupe F14 407 KMBMW 650i GranCoupe F14 407 KMBMW 650i GranCoupe F14 407 KMBMW 650i GranCoupe F14 407 KMBMW 650i GranCoupe F14 407 KM

BMW 650i GranCoupe F14 407 KM

BMW 6

Seria 6 - jako duże, dwudrzwiowe coupe - produkowana była przez BMW w latach 1976-1989. W 2003 roku firma z Bawarii powróciła do pomysłu produkcji tego typu pojazdów prezentując nowy model - "szóstkę" typoszeregu E63. Samochód przetrwał w ofercie do końca 2010 roku. Z początkiem kolejnego zastąpiła go następna - trzecia już - generacja oznaczona typoszeregiem F12. Zarówna drugie, jak i trzecie wcielenie auta oferowane są w dwóch wersjach nadwoziowych - jako coupe lub cabriolet.

BMW 6 F14

Trzecia generacja "szóstki" zaprezentowana została pod koniec listopada 2010 roku, pierwsze auta wprowadzono na rynek kilka miesięcy później. Samochód zbudowano w oparciu o płytę podłogową nowej "piątki" typoszeregu F10, stąd też zmiana liter (z E na F) w kodzie samochodu. W momencie debiutu samochody dostępne były w dwóch wersjach nadwoziowych - coupe i cabrio. W grudniu 2011 roku BMW zaprezentowało również "czterodrzwiowe coupe", które rywalizować ma na rynku m.in z Mercedesem CLS.

W styczniu 2015 roku na rynku pojawił się model po luftingu. Zmiany w wyglądzie ograniczono do zwyczajowego minimimum. Z przodu pojawił się nowy zderzak - inne są więc m.in dolne wloty powierza i osłona chłodnicy. Wprawne oko dostrzerze też nowe reflektory, w których źródłem światła są teraz wyłącznie diody LED. Z tyłu drobnych poprawek aparycji doczekał się wyłącznie zderzak. W palecie barw nadwozia zadebiutowały cztery nowe kolory: Glacier Silver, Cashmere Silver, Mediterranean Blue i Melbourne Red. Auto otrzymało też nowe wzory aluminiowych felg. Podstawowe, sześciocylindrowe modele, oferowane są z kołami o średnicy 17 cali. Mocniejsze odmiany z silnikiem V8 standardowo otrzymują obręcze w rozmiarze 18 cali.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2014-12-11

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

BMW M6 Gran Coupe. Jest moc!2012-12-12BMW 6 Gran Coupe - takiego BMW nie było2012-01-21Oficjalnie: BMW 6 po liftingu2014-12-11BMW 640d xDrive2012-02-27BMW 6 Gran Turismo. Nowość!2017-06-14BMW M6. Nowy potwór z Bawarii2012-02-14

BMW 650i GranCoupe F14 407 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS