2011-07-00 | W niektórych samochodach marki BMW 1, BMW 5 (model poprzedni produkowany w latach 2003 - 2010), BMW X3, BMW X5, BMW X6 i BMW 7 (nowy model produkowany od roku 2008) z silnikami diesla, wyprodukowanych w Niemczech w okresie: 20.08.2008 - 12.06.2009, wilgoć dostająca się do podgrzewacza obudowy filtra paliwa może doprowadzić do szybkiego rozładowania akumulatora i braku możliwości rozruchu. BMW Vertriebs GmbH nie wyklucza pojedynczych wypadków zwarcia podgrzewacza, a w konsekwencji jego zapalenia się, zarówno podczas jazdy jak i na postoju, gdy silnik nie jest uruchomiony. plik pdf |
2011-11-16 | W niektórych samochodach marki BMW 5, BMW 6, BMW X5, BMW X6 i BMW 7 z silnikami benzynowymi, wyprodukowanych w Niemczech w okresie: 16.11.2007 - 02.02.2011, na skutek długotrwałego działania wysokiej temperatury w komorze silnika na plastikową obudowę pompy może do dojść do uszkodzenia jej wtyczki elektrycznej. Usterka spowoduje aktywację komunikatu ostrzegawczego o zmniejszeniu efektywności chłodzenia. Prawdopodobieństwo pojawienia się uszkodzenia wtyczki elektrycznej pompy jest bardzo małe. BMW AG nie wyklucza możliwości wystąpienia krótkiego zwarcia i dodatkowego stopienia wtyczki w wypadku pozostawienia zamontowanej pompy w długiej perspektywie czasowej. Informuje jednocześnie, iż usterka nie stwarza poważnego zagrożenia dla życia i zdrowia, i wprowadza przedmiotową akcję nie traktując jej jako przywoławczą. plik pdf |
2012-11-28 | Niektóre samochody marki BMW X5 (E70) i BMW X6 (E71), wyprodukowane w Niemczech, które mogą nie być bezpieczne dla użytkowników. Producent poinformował, że w niektórych samochodach marki BMW X5 (E70) oraz BMW X6 (E71) trzpień gwintowany, na którym umieszczona jest rolka prowadząca paska wielorowkowego napędu alternatora, może w trakcie eksploatacji pojazdu ulec zużyciu. W rezultacie może dojść do jego złamania i utraty napędu przez pasek wielorowkowy. Może to skutkować brakiem napędu pompy wspomagania układu kierowniczego i tym samym do utraty wspomagania kierownicy. Układ kierowniczy będzie działał, ale będzie pozbawiony wspomagania. Na rynku polskim kampanią naprawczą łącznie objętych jest 2 697 samochodów marki BMW X5 (E70) i BMW X6 (E71) wyposażonych w silniki diesla (M57S lub M57Y). Lista numerów VIN w załączniku. Przedsiębiorca poinformuje pierwszych właścicieli samochodów listem poleconym o możliwości wystąpienia usterki oraz zaprosi do punktu serwisowego w celu usunięcia ewentualnej usterki. plik pdf |
2013-08-07 | Niektóre samochody BMW, modele: BMW 1(poprzedni model), BMW 5 (obecny i poprzedni model), BMW X3 (poprzedni model), BMW X5, BMW X6, BMW 7 wyposażone w silniki diesla i wyprodukowane w Niemczech, mogą nie być bezpieczne dla użytkowników. W ww. modelach samochodów może dojść do przegrzania obwodu drukowanego podgrzewacza filtra paliwa. W konsekwencji może to doprowadzić do szybkiego rozładowania się akumulatora rozruchowego i braku możliwości uruchomienia samochodu. W bardzo rzadkich przypadkach, jeżeli dojdzie do zwarcia podczas jazdy, może doprowadzić to do późniejszego pożaru samochodu, nawet gdy będzie on wyłączony. Na rynku polskim kampanią naprawczą łącznie objętych jest 1 312 samochodów marki BMW. Lista numerów VIN w załączniku. plik pdf |