chceauto.pl
x

Ford Puma II 1.0 EcoBoost Hybrid 125 KM

Ford Puma II 1.0 EcoBoost Hybrid 125 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2023
Średnia cena
128 000 zł
Nadwozie
crossover
Skrzynia
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićSporadycznie pojawiają się pojedyncze ofertyłatwo kupić
Pojemność
999 cm3
Silnik
Micro HybridCo to znaczy?
Waga
1334 kg
Ładowność
496 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
125 KM
0-100 km/h
10.2 s.
V max
190 km/h
Zasięg
550 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
7.6 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
49 zł
Zbiornik paliwa
42 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
215/55 R17
215/50 R18
225/40 R19

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
G
Bagażnik
456 litrówNie ma problemu z bagażnikiem, o ile nie jedziemy na wakacje z duża rodziną
Ryzyko kradzieży
dużeNie powinno być problemu, chyba że masz pecha małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Montaż instalacji gazowej do samochodu z wtryskiem bezpośrednim jest nieco problemowy, a czasami nawet niemożliwy. Na rynku dostępnych jest kilka instalacji dedykowanych do tego typu aut, ale koszt ich założenia jest wyższy niż standardowo. Problem leży w konstrukcji wtryskiwaczy benzyny, które dzięki wtryskowi mieszanki utrzymują optymalną temperaturę pracy. Przy braku wtrysku benzyny wtryskiwacze szybko się przegrzewają i może dojść do ich zapieczenia. Dlatego, by chłodzić fabryczne wtryski, komputer sterujący instalacją LPG musi co pewien czas włączać wtrysk benzyny. Z tego względu, żeby nie narażać się na ryzyko nieodwracalnego uszkodzenia wtryskiwaczy należy wybrać instalację renomowanego producenta i zamontować ją w dobrym warsztacie.

Ford Puma II 1.0 EcoBoost Hybrid 125 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Ford Puma II 1.0 EcoBoost Hybrid 125 KMFord Puma II 1.0 EcoBoost Hybrid 125 KMFord Puma II 1.0 EcoBoost Hybrid 125 KMFord Puma II 1.0 EcoBoost Hybrid 125 KMFord Puma II 1.0 EcoBoost Hybrid 125 KMFord Puma II 1.0 EcoBoost Hybrid 125 KMFord Puma II 1.0 EcoBoost Hybrid 125 KMFord Puma II 1.0 EcoBoost Hybrid 125 KMFord Puma II 1.0 EcoBoost Hybrid 125 KMFord Puma II 1.0 EcoBoost Hybrid 125 KMFord Puma II 1.0 EcoBoost Hybrid 125 KMFord Puma II 1.0 EcoBoost Hybrid 125 KMFord Puma II 1.0 EcoBoost Hybrid 125 KMFord Puma II 1.0 EcoBoost Hybrid 125 KMFord Puma II 1.0 EcoBoost Hybrid 125 KMFord Puma II 1.0 EcoBoost Hybrid 125 KMFord Puma II 1.0 EcoBoost Hybrid 125 KMFord Puma II 1.0 EcoBoost Hybrid 125 KMFord Puma II 1.0 EcoBoost Hybrid 125 KMFord Puma II 1.0 EcoBoost Hybrid 125 KMFord Puma II 1.0 EcoBoost Hybrid 125 KMFord Puma II 1.0 EcoBoost Hybrid 125 KMFord Puma II 1.0 EcoBoost Hybrid 125 KMFord Puma II 1.0 EcoBoost Hybrid 125 KMFord Puma II 1.0 EcoBoost Hybrid 125 KMFord Puma II 1.0 EcoBoost Hybrid 125 KMFord Puma II 1.0 EcoBoost Hybrid 125 KMFord Puma II 1.0 EcoBoost Hybrid 125 KMFord Puma II 1.0 EcoBoost Hybrid 125 KMFord Puma II 1.0 EcoBoost Hybrid 125 KMFord Puma II 1.0 EcoBoost Hybrid 125 KM

Ford Puma II 1.0 EcoBoost Hybrid 125 KM

Ford Puma

W połowie 2019 roku Puma dołączyła do stale poszerzanej oferty europejskich SUV oraz crossoverów inspirowanych SUVami, takich jak Fiesta Active, Focus Active, EcoSport, Kuga, Edge oraz zupełnie nowy Explorer Hybrid Plug-In. Auto powstało w oparciu o płytę podłogową modelu Fiesta.

Klienci mają do wyboru dziesięć ”żywych” kolorów nadwozia (Blazer Blue, Frozen White, Race Red, Solar Silver, Agate Black, Lucid Red, Grey Matter, Desert Island Blue, Magnetic oraz Metropolis White). Stylistycznie samochód nawiązuje do poprzednika chociażby kształtem charakterystycznych lamp przednich. Biorąc pod uwagę pozycjonowanie pojazdu imponować może bagażnik mieszczący aż 456 l. Pod podłogą zamontowano 80-litrowy schowek ”MegaBox” o wymiarach 763 x 752 x 305 mm. Można w nim przewozić przedmioty o wysokości do 115 cm. To idealne miejsce na zabrudzone buty narciarskie czy np… doniczkę z kwiatkiem. Wykonano go z łatwego do utrzymania w czystości tworzywa. Na jego dnie znajdziemy też wyjmowany korek odpływowy, dzięki czemu zabrudzony schowek wyczyścić można strumieniem wody.

Pod maską znajdziemy wielokrotnie nagradzany, trzycylindrowy silnik 1,0 l EcoBoost. Auto oferowane jest też z układem EcoBoost Hybrid o mocy do 155 KM. Połączony z silnikiem za pomocą paska rozrusznik, zintegrowany z alternatorem (BISG) umożliwia odzyskiwanie energii zwykle traconej podczas hamowania i jazdy z wybiegiem w celu ładowania 48-woltowego akumulatora litowo-jonowego. BISG działa również jako silnik elektryczny współpracujący z 1-litrowym, trzycylindrowym silnikiem benzynowym EcoBoost. BSIG wykorzystuje energię zmagazynowaną w akumulatorze do wspomagania momentu obrotowego silnika (dostarcza nawet do 50 Nm).

Zależnie od wybranej wersji wyposażenia, przednie i tylne fotele Forda Pumy mogą posiadać zdejmowane pokrowce, które można prać. Klienci mają nawet możliwość indywidualnego doboru kolorystyki i stylizacji pokrowców, a zintegrowane suwaki znacznie ułatwiają ich demontaż.

Lista opcji obejmuje m.in. pełnowymiarowe, otwierane panoramiczne okno dachowe wykonane z hartowanego i przyciemnianego szkła. Fanom nowych technologii spodobają się zapewne takie rozwiązania, jak: zintegrowana bezprzewodowa ładowarka do smartfonów czy systemu łączności i rozrywki SYNC 3 ze sterowaniem głosowym i 8-calowym kolorowym ekranem dotykowym (kompatybilny z Apple CarPlay i Android Auto). Melomani dźwięku mogą też zdecydować się na opcjonalny system nagłośnienia firmy B&O (10 głośników, wzmacniacz i zintegrowany subowoofer). Samochód produkowany jest w fabryce Forda Craiova w Rumunii, w którą od 2008 roku Ford zainwestował prawie 1,5 miliarda euro.

Ford Puma II

Ford Puma II generacji debiutował w 2019 roku, niemal 20 lat po zakończeniu produkcji pierwszego modelu o tej nazwie.

Samochód zmienił się nie do poznania – zamiast dwudrzwiowego coupe stał się właśnie modnym, miejskim crossoverem. Auto powstało w oparciu o płytę podłogową Fiesty. Stylistycznie samochód nawiązuje do poprzednika chociażby kształtem charakterystycznych lamp przednich.

Puma ma 418,6 cm długości, 177,7 cm szerokości (193,0 cm z lusterkami) i 153,6 cm wysokości.

Samochód ma sporych rozmiarów bagażnik, mieszczący aż 456 l. Pod podłogą zamontowano 80-litrowy schowek ”MegaBox” o wymiarach 763 x 752 x 305 mm. Można w nim przewozić przedmioty o wysokości do 115 cm, a także... umyć go wodą.

Pod maską znajdziemy wielokrotnie nagradzany, trzycylindrowy silnik 1,0 l EcoBoost. Auto oferowane będzie też z układem EcoBoost Hybrid o mocy do 155 KM. Połączony z silnikiem za pomocą paska rozrusznik, zintegrowany z alternatorem (BISG) umożliwia odzyskiwanie energii zwykle traconej podczas hamowania i jazdy z wybiegiem w celu ładowania 48-woltowego akumulatora litowo-jonowego.

BISG działa również jako silnik elektryczny współpracujący z 1-litrowym, trzycylindrowym silnikiem benzynowym EcoBoost. BSIG wykorzystuje energię zmagazynowaną w akumulatorze do wspomagania momentu obrotowego silnika (dostarcza nawet do 50 Nm).

Zależnie od wybranej wersji wyposażenia, przednie i tylne fotele Forda Pumy mogą posiadać zdejmowane pokrowce, które można prać.

Lista opcji obejmuje m.in. pełnowymiarowe, otwierane panoramiczne okno dachowe sprawia, wykonane z hartowanego i przyciemnianego szkła. Fanom nowych technologii spodobają się zapewne takie rozwiązania, jak: zintegrowana bezprzewodowa ładowarka do smartfonów czy systemu łączności i rozrywki SYNC 3 ze sterowaniem głosowym i 8-calowym kolorowym ekranem dotykowym (kompatybilny z Apple CarPlay i Android Auto). Melomani mogli zdecydować się na opcjonalny system nagłośnienia firmy B&O (10 głośników, wzmacniacz i zintegrowany subowoofer).

Ford Puma II generacji jest produkowany w fabryce Forda Craiova w Rumunii.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2023-02-25

Wersje

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Ford Puma po liftingu (2024). Polskie ceny2024-04-23Ford Puma po liftingu2024-02-16Ford Puma ST z silnikiem... 1.02023-03-12Elektryczny Ford Puma w 2024 roku2022-03-29Ford Puma - miejski SUV segmentu B hitem sprzedaży w Europie2021-08-25Ford Puma w nowych wersjach napędowych2020-06-03

Ford Puma II 1.0 EcoBoost Hybrid 125 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS