chceauto.pl
x

Opel Insignia II 2.0 CDTI 210 KM

Opel Insignia II 2.0 CDTI 210 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
2017
Średnia cena
79 000 zł
Nadwozie
liftback
Skrzynia
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićOd czasu do czasu można trafić na ogłoszeniałatwo kupić
Pojemność
1956 cm3
Silnik
diesel

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką Silnik z bezpośrednim wtryskiem

Moc
210 KM
0-100 km/h
8.2 s.
V max
240 km/h
Zasięg
710 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
8.7 l oleju napędowego na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
56 zł
Zbiornik paliwa
62 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani
Rozmiar opon seryjnych
215/55 R17

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
D
Bagażnik
490 litrówNie ma problemu z bagażnikiem, o ile nie jedziemy na wakacje z duża rodziną
Ryzyko kradzieży
dużeAuta trzeba pilnować, ale też bez przesady małe

Opel Insignia II 2.0 CDTI 210 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Opel Insignia II 2.0 CDTI 210 KMOpel Insignia II 2.0 CDTI 210 KMOpel Insignia II 2.0 CDTI 210 KMOpel Insignia II 2.0 CDTI 210 KMOpel Insignia II 2.0 CDTI 210 KMOpel Insignia II 2.0 CDTI 210 KMOpel Insignia II 2.0 CDTI 210 KMOpel Insignia II 2.0 CDTI 210 KMOpel Insignia II 2.0 CDTI 210 KMOpel Insignia II 2.0 CDTI 210 KMOpel Insignia II 2.0 CDTI 210 KMOpel Insignia II 2.0 CDTI 210 KMOpel Insignia II 2.0 CDTI 210 KMOpel Insignia II 2.0 CDTI 210 KM

Opel Insignia II 2.0 CDTI 210 KM

Opel Insignia

Insignia nie przez przypadek otrzymała zupełnie nową nazwę. Opel podobnie, jak niegdyś Ford w przypadku Escorta i Sierry zastąpionych przez Focusa i Mondeo, wprowadzając do oferty nową nazwę, postanowił odciąć się grubą kreską od czasów Vectry. Auto zbudowane zostało w oparciu o zupełnie nową płytę podłogową.


Opel Insignia II

Druga generacja Opla Insignii - Insignia Grand Sport - zadebiutowała w 2017 roku na salonie motoryzacyjnym w Genewie. Karoseria mierzy 4897 mm długości – jest więc nieznacznie dłuższa od poprzednika. Auto jest jednak o 29 mm niższe i może się pochwalić wydłużonym o 92 mm rozstawem osi. Samochód jest też sporo lżejszy. W zależności od wersji oszczędności sięgają od 60 do 175 kg! Zwiększony rozstaw osi to dobre wiadomości dla pasażerów tylnej kanapy (ta może być teraz podgrzewana!). Mają oni teraz o 32 mm więcej miejsca na wysokości bioder, 25 mm na wysokości ramion i o 8 mm więcej przestrzeni na głowy. Bagażnik nowego Opla Insignii Grand Sport legitymuje się pojemnością 490 l i może być powiększony do 1450 l po złożeniu oparć tylnej kanapy.

Flagowy model oferuje najnowsze osiągnięcia marki w dziedzinie bezpieczeństwa i komfortu. Należą do nich m.in. ortopedyczne fotele AGR, aktywne oświetlenie IntelliLux LED (z zasięgiem sięgającym 400 m), wyświetlacz HUD czy np. podgrzewana przednia szyba. O bezpieczeństwo dbać mogą dodatkowo systemy utrzymania pojazdu na pasie ruchu (z funkcją automatycznej korekty toru jazdy), Rear Cross Traffic Allert (monitoruje przestrzeń za samochodem w promieniu 180 stopni i wykrywa nadjeżdżające z boku pojazdy), czy system kamer zapewniających widok w promieniu 360 stopni. Nowa Insignia Grand Sport jest pierwszym Oplem wyposażonym w aktywną – wykonaną z aluminium – maskę, której zadaniem jest ochrona pieszych.
W cennikach pojawiła się m.in. nowa automatyczna skrzynia biegów o ośmiu przełożeniach. Ta początkowo oferowana będzie jedynie w wersji z napędem 4x4. Odmiana wyposażona zostanie w specjalny tylny dyferencjał z dwoma sprzęgłami wielotarczowymi przy tylnej osi (te odpowiadają za dystrybucję mocy pomiędzy kołami i minimalizować zjawisko podsterowności).
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2017-03-20

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Opel Insignia z nowymi silnikami2020-10-19Opel Insignia z silnikami trzycylindrowymi2020-01-09Opel Insignia po modernizacji2019-12-04Opel Insignia z nowym silnikiem2018-08-07100 tys. nowej Insigni!2018-01-31Opel Insignia ze świetną sprzedażą2017-08-19

Opel Insignia II 2.0 CDTI 210 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Kia Stinger

Kia Stinger

2.2 CRDI 200 KM diesel2017liftbackautomattylny
cena średnia 104 000 zł
OCENY
Dostępność
Skoda Superb

Skoda Superb

2.0 TDI 190 KM diesel2017liftbackautomat4x4
cena średnia 81 000 zł
OCENY
Dostępność
Ford Mondeo

Ford Mondeo

2.0 TDCI BiTurbo 210 KM diesel2017liftbackautomatprzedni
cena średnia 79 000 zł
OCENY
Dostępność
Audi A5

Audi A5

2.0 TDI 190 KM diesel2017liftbackautomatprzedni
cena średnia 101 000 zł
OCENY
Dostępność
BMW 4

BMW 4

20d 190 KM diesel2017liftbackautomattylny
cena średnia 107 000 zł
OCENY
Dostępność

Opel Insignia II 2.0 CDTI 210 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS