chceauto.pl
x

Renault Captur I FL 1.5 dCi 110 KM

Renault Captur I FL 1.5 dCi 110 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2018
Średnia cena
48 000 zł
Nadwozie
crossover
Skrzynia
ręczna
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićOd czasu do czasu można trafić na ogłoszeniałatwo kupić
Pojemność
1461 cm3
Silnik
diesel
Waga
1205 kg
Ładowność
557 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką Silnik z bezpośrednim wtryskiem

Moc
110 KM
0-100 km/h
11.4 s.
V max
180 km/h
Zasięg
690 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
6.5 l oleju napędowego na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
42 zł
Zbiornik paliwa
45 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiCzęści są tanie, a robocizna nieskomplikowana tani
Rozmiar opon seryjnych
205/60 R16
205/55 R17

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
I
Bagażnik
377 litrówSzału nie ma, ale dramatu też nie
Ryzyko kradzieży
dużeTych samochodów się nie kradnie małe

Renault Captur I FL 1.5 dCi 110 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Renault Captur I FL 1.5 dCi 110 KMRenault Captur I FL 1.5 dCi 110 KMRenault Captur I FL 1.5 dCi 110 KMRenault Captur I FL 1.5 dCi 110 KMRenault Captur I FL 1.5 dCi 110 KMRenault Captur I FL 1.5 dCi 110 KMRenault Captur I FL 1.5 dCi 110 KMRenault Captur I FL 1.5 dCi 110 KMRenault Captur I FL 1.5 dCi 110 KMRenault Captur I FL 1.5 dCi 110 KMRenault Captur I FL 1.5 dCi 110 KMRenault Captur I FL 1.5 dCi 110 KMRenault Captur I FL 1.5 dCi 110 KMRenault Captur I FL 1.5 dCi 110 KMRenault Captur I FL 1.5 dCi 110 KMRenault Captur I FL 1.5 dCi 110 KMRenault Captur I FL 1.5 dCi 110 KMRenault Captur I FL 1.5 dCi 110 KMRenault Captur I FL 1.5 dCi 110 KMRenault Captur I FL 1.5 dCi 110 KMRenault Captur I FL 1.5 dCi 110 KM

Renault Captur I FL 1.5 dCi 110 KM

Renault Captur

Renault Captur to samochód zbudowany na płycie podłogowej Renault Clio i wykorzystujący wiele rozwiązań technicznych z tego modelu. Auto debiutowało w marcu 2013 roku, w salonach pojawiło się kilka miesięcy później.Całkowita długość nadwozia Captura pierwszej generacji wynosi tylko 412 cm, czyli o 5 cm mniej niż w wypadku Peugeota 2008. Zarówno wnętrze, jak i nadwozie posiadają duże możliwości personalizacji, co oznacza, że klienci mogą wybierać spośród wielu dostępnych kolorów m.in. wykończenia deski rozdzielczej czy tapicerki. Z kolei nadwozie może być dwubarwne, w najwyższej wersji wyposażeniowej dach i słupki mają inną barwę niż reszta karoserii. Captur jest oferowany z jednym z trzech silników. Poza podstawową trzycylindrową jednostką 0.9 TCe o mocy 90 KM, klienci mogą wybrać czterocylindrowy, doładowany silnik benzynowy 1.2 TCe o mocy 120 KM oraz jednostkę wysokoprężną 1.5 dCi o mocy 90 KM.

Pierwsza generacja auta przetrwała w ofercie do początku 2020 roku. Wówczas pojawiło się drugie wcielenie Captura. Co prawda rozstaw osi zwiększono tylko o 2 cm (do 2,63 m), ale długość nadwozia wzrosła już zauważalnie, bo o 11 cm, do 4,23 m. Zmieniła się również szerokość nadwozia (180 cm) oraz wysokość (156,6 cm). Większa długość nadwozia pozwoliła na wygospodarowanie większego bagażnika, którego pojemność zwiększyła się o zauważalne 81 litrów i wynosi obecnie 536 litrów. Pojemność bagażnika można zmniejszać i zwiększać kosztem miejsca w kabinie, przesuwając maksymalnie o 16 cm tylną kanapę.

W wnętrzu na konsoli środkowej dominuje dotykowy ekran systemu infotainment, który w Renault nosi nazwę Easy Link. Jego wielkość to 7 lub 9,3 cala. Wyposażenie opcjonalne obejmuje kolejny ekran, (tzw. wirtualne zegary), którego wielkość może wynosić 7 lub 10 cali. Opcjonalnie dostępny jest również adaptacyjny tempomat, system rozpoznawania znaków, monitorowania martwej strefy czy system kamer 360 stopni.

Silniki benzynowe to 1.0 TCe (100 KM i 160 Nm) oraz 1.3 TCE (130 KM i 240 Nm lub 155 KM i 270 Nm). Najmocniejszy silnik współpracuje z dwusprzęgłową przekładnią EDC o siedmiu przełożeniach (w słabszej wersji jest opcjonalna). Fani silników Diesla mogą wybrać jednostkę 1.5 Blue dCi o mocy 95 KM i 240 Nm lub 115 KM i 260 Nm. Mocniejsza wersja może współpracować ze skrzynią EDC.


Renault Captur I FL

Całkowita długość nadwozia Captura pierwszej generacji wynosi tylko 412 cm, czyli o 5 cm mniej niż w wypadku Peugeota 2008.

Zarówno wnętrze, jak i nadwozie posiadają duże możliwości personalizacji, co oznacza, że klienci mogą wybierać spośród wielu dostępnych kolorów m.in. wykończenia deski rozdzielczej czy tapicerki. Z kolei nadwozie może być dwubarwne, w najwyższej wersji wyposażeniowej dach i słupki mają inną barwę niż reszta karoserii.

Captur jest oferowany z jednym z trzech silników. Poza podstawową trzycylindrową jednostką 0.9 TCe o mocy 90 KM, klienci mogą wybrać czterocylindrowy, doładowany silnik benzynowy 1.2 TCe o mocy 120 KM oraz jednostkę wysokoprężną 1.5 dCi o mocy 90 KM.

120-konna wersja benzynowa zdecydowanie wybija się pod względem osiągów. Silnik ten rozpędza Captura do 100 km/h w 10,9 s oraz umożliwia osiągnięcie prędkości 192 km/h. Trzycylindrowy silnik benzynowy jest znacznie słabszy: sprint do 100 km/h zajmuje mu 12,9 s, a prędkość maksymalna to 171 km/h.

Diesel również nie imponuje osiągami (przyspieszenie do 100 km/h w 13,1 s, prędkość maksymalna 171 km/h), ale ma zużywać mało paliwa - 4,2 l/100 km w mieście i 3,6 l/100 km w cyklu mieszanym (w rzeczywistości zapewne będzie o około 30 proc. wyższe). Pod tym względem jednostki benzynowe wypadają oczywiście słabiej: średnie zużycie w cyklu mieszanym dla silnika 0.9 to 4,9 l, a dla silnika 1.2 - 5,4 l/100 km. Oczywiście w rzeczywistości również będzie o ok. 1/3 wyższe.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2020-12-03

Wersje

ROCZNIKI

NADWOZIA

Renault Captur po liftingu (2024)2024-04-05Renault Captur II generacji!2019-07-03Renault Captur po liftingu2017-03-04Oto ceny Renault Captur2013-05-18Mitsubishi ASX po liftingu (2024)2024-05-01TEST: Renault Captur - definicja kompaktowego SUVa2023-05-23

Renault Captur I FL 1.5 dCi 110 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Kia Stonic

Kia Stonic

1.6 CRDi 110 KM diesel2018crossoverręcznaprzedni
cena średnia 58 000 zł
OCENY
Dostępność
Jeep Renegade

Jeep Renegade

1.6 MJD 120 KM diesel2018crossoverręcznaprzedni
cena średnia 62 000 zł
OCENY
Dostępność
Citroen C4 Cactus

Citroen C4 Cactus

1.6 BlueHDI 100 KM diesel2018crossoverręcznaprzedni
cena średnia 46 000 zł
OCENY
Dostępność
Nissan Qashqai

Nissan Qashqai

1.5 dCi 110 KM diesel2018crossoverręcznaprzedni
cena średnia 67 000 zł
OCENY
Dostępność
Mazda CX-3

Mazda CX-3

1.5 SKYACTIV-D 105 KM diesel2018crossoverręczna4x4
cena średnia 62 000 zł
OCENY
Dostępność
Kia Sportage

Kia Sportage

1.7 CRDi 115 KM diesel2018crossoverręcznaprzedni
cena średnia 65 000 zł
OCENY
Dostępność

Renault Captur I FL 1.5 dCi 110 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS