chceauto.pl
x

Seat Ateca I 2.0 TDI 150 KM

Seat Ateca I 2.0 TDI 150 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2018
Średnia cena
70 000 zł
Nadwozie
SUV
Skrzynia
ręczna
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićSporadycznie pojawiają się pojedyncze ofertyłatwo kupić
Pojemność
1968 cm3
Silnik
diesel

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką Silnik z bezpośrednim wtryskiem

Moc
150 KM
0-100 km/h
8.3 s.
V max
202 km/h

KOSZTY

Spalanie
7.7 l oleju napędowego na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
49 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
215/55 R17

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
I
Bagażnik
510 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeNie powinno być problemu, chyba że masz pecha małe

Seat Ateca I 2.0 TDI 150 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Seat Ateca I 2.0 TDI 150 KMSeat Ateca I 2.0 TDI 150 KMSeat Ateca I 2.0 TDI 150 KMSeat Ateca I 2.0 TDI 150 KMSeat Ateca I 2.0 TDI 150 KMSeat Ateca I 2.0 TDI 150 KMSeat Ateca I 2.0 TDI 150 KM

Seat Ateca I 2.0 TDI 150 KM

Seat Ateca to kompaktowy pojazd oparty na dobrze znanej, modularnej płycie podłogowej Volkswagena - MQB. Jej zastosowanie oznacza, że samochód standardowo posiada napęd na koła przednie, ale w droższych wersjach i z mocniejszymi silniami dostępny jest napęd wszystkich kół. Samochód ma 4,36 m długości, pojemność bagażnika wynosi 510 litrów, w przypadku aut z napędem wszystkich kół spada o 52 litry. Klienci mają do wyboru szeroką gamą jednostek napędowych o mocach od 115 do 190 KM, przy czym wszystkie posiadają doładowanie. Oferta silników Diesla zaczyna się jednostką 1.6 TDI o mocy 115 KM, alternatywnie można wybrać silnik 2.0 TDI o mocy 150 lub 190 KM. Średnie zużycie paliwa tych silników ma wynosić od 4,3 do 5 l/100, co oznacza, że koncern Volkswagena bardzo powoli uczy się na błędach... Oferta silników benzynowych obejmuje trzycylindrową jednostkę 1.0 TSI o mocy 115 oraz silnik 1.4 TSI o mocy 150 KM z technologią dezaktywacji cylindrów (system ACT). Zużycie paliwa przez te silniki to znów absurdalne 5,3 i 6,2 l/100 km. Jak już wspomnieliśmy, moment obrotowy może trafiać na dwa lub cztery koła (system Haldex). Przekazywany jest za pośrednictwem manualnej lub opcjonalnie zautomatyzowanej, dwusprzęgłowej (DSG) skrzyni biegów. Wnętrze zaprojektowano w sposób typowy dla samochodów sportowych (a taką rolę w koncernie Volkswagena ma pełnić Seat), a więc wokół kierowcy. Wyposażenie opcjonalne stanowi system Drive Mode Select, który m.in zmienia mapę wtryskową silnika. W ofercie nie może zabraknąć również systemu infotainment z ekranem dotykowym o przekątnej 8 cali. Dostępny jest również cały szereg systemów - asystentów kierowcy, jak układ monitorowania martwego kąta, adaptacyjny tempomat, czy system rozpoznawania znaków. Uwagę zwraca układ Traffic Jam Assist, który w korkach, w których co chwilę dochodzi do zatrzymania, całkowicie przejmuje prowadzenie (hamowanie, przyśpieszanie ale również kierowanie). Natomiast przy wyższych prędkościach (do 60 km/h) system potrafi wspierać kierowcę w zakresie utrzymywania pasa ruchu i hamowania.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2019-10-22

Wersje

NADWOZIA

Seat Ateca po liftingu. Polskie ceny2020-08-20Seat Ateca po liftingu2020-06-19Seat Ateca FR. Na sportowo2017-04-19Seat Ateca - ceny!2016-05-16Seat Ateca. Pierwszy SUV tej marki!2016-02-11Cupra Ateca po lifitngu2020-06-23

Seat Ateca I 2.0 TDI 150 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Ford Kuga

Ford Kuga

2.0 TDCI 150 KM diesel2018SUVręczna4x4
cena średnia 82 000 zł
OCENY
Dostępność
Mazda CX-5

Mazda CX-5

2.2 SKYACTIV-D 150 KM diesel2018SUVręcznaprzedni
cena średnia 81 000 zł
OCENY
Dostępność
Volkswagen Tiguan

Volkswagen Tiguan

2.0 TDI 150 KM diesel2018SUVręcznaprzedni
cena średnia 81 000 zł
OCENY
Dostępność
Honda CR-V

Honda CR-V

1.6 i-DTEC 160 KM diesel2018SUVręczna4x4
cena średnia 84 000 zł
OCENY
Dostępność
Skoda Kodiaq

Skoda Kodiaq

2.0 TDI 150 KM diesel2018SUVręczna4x4
cena średnia 90 000 zł
OCENY
Dostępność
Toyota RAV4

Toyota RAV4

2.0 D-4D 143 KM diesel2018SUVręcznaprzedni
cena średnia 99 000 zł
OCENY
Dostępność

Seat Ateca I 2.0 TDI 150 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS