chceauto.pl
x

Seat Tarraco 1.4 eHybrid 245 KM

Seat Tarraco 1.4 eHybrid 245 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2021
Średnia cena
140 000 zł
Nadwozie
SUV
Skrzynia
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićBez ofert na rynkułatwo kupić
Pojemność
1395 cm3
Silnik
Plug-in HybridCo to znaczy?
Pojemność baterii
13.0 kWh

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
245 KM
0-100 km/h
7.5 s.
V max
205 km/h

KOSZTY

Spalanie
9 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
58 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani
Rozmiar opon seryjnych
235/55 R18

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
I
Bagażnik
760 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeNie powinno być problemu, chyba że masz pecha małe

Seat Tarraco 1.4 eHybrid 245 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Seat Tarraco 1.4 eHybrid 245 KMSeat Tarraco 1.4 eHybrid 245 KMSeat Tarraco 1.4 eHybrid 245 KMSeat Tarraco 1.4 eHybrid 245 KMSeat Tarraco 1.4 eHybrid 245 KMSeat Tarraco 1.4 eHybrid 245 KMSeat Tarraco 1.4 eHybrid 245 KMSeat Tarraco 1.4 eHybrid 245 KMSeat Tarraco 1.4 eHybrid 245 KMSeat Tarraco 1.4 eHybrid 245 KMSeat Tarraco 1.4 eHybrid 245 KMSeat Tarraco 1.4 eHybrid 245 KMSeat Tarraco 1.4 eHybrid 245 KMSeat Tarraco 1.4 eHybrid 245 KMSeat Tarraco 1.4 eHybrid 245 KMSeat Tarraco 1.4 eHybrid 245 KMSeat Tarraco 1.4 eHybrid 245 KMSeat Tarraco 1.4 eHybrid 245 KMSeat Tarraco 1.4 eHybrid 245 KMSeat Tarraco 1.4 eHybrid 245 KMSeat Tarraco 1.4 eHybrid 245 KMSeat Tarraco 1.4 eHybrid 245 KM

Seat Tarraco 1.4 eHybrid 245 KM

Samochód został zaprojektowany i opracowany w fabryce w Martorell (Barcelona), ale jego produkcją zajmuje się rodzimy zakład Volkswagena w Wolfsburgu. Tarraco to trzeci SUV wprowadzony w ramach ofensywy produktowej Seata. Jest zarazem pierwszym modelem, który wprowadza nowy język stylistyczny do świata marki. Tarraco, jako bliźniaczy model Volkswagena Tiguana, znajduje się na szczycie rodziny SUV-ów Seata. Poniżej pozycjonowane są mniejsze modele: Seat Ateca i Seat Arona.

Samochód zbudowano na platformie MQB-A. Tarraco ma 473,5 cm długości i 166 cm wysokości. Opcjonalnie może być wyposażony w siedem miejsc. Również w opcji znajduje się adaptacyjne zawieszenie (DCC). Kierowca może wybrać jeden z dostępnych trybów jazdy lub skorzystać z automatycznego doboru przez system dostosowujący się do nawierzchni i stylu jazdy kierowcy.

Wszystkie silniki posiadają bezpośredni wtrysk paliwa, turbodoładowanie i system Start & Stop, oferując moc od 150 KM do 190 KM. W momencie uruchomienia produkcji (grudzień 2018) dostępne były dwa warianty benzynowe. Pierwszy to czterocylindrowy 1,5-litrowy silnik TSI o mocy 150 KM, połączony z sześciobiegową manualną skrzynią biegów z napędem na przednią oś. Drugi z nich to silnik 2.0 o mocy 190 KM sprzężony z siedmiobiegową skrzynią DSG z napędem 4Drive. W ofercie są również dwa silniki 2.0 TDI o mocy 150 KM lub 190 KM. Wersja 150 KM dostępna jest z napędem na przednią oś, sześciobiegową skrzynią manualną lub z napędem 4Drive i siedmiobiegową DSG. Wersja o wyższej mocy oferowana jest wyłącznie w wariancie 4Drive/7-biegowa DSG.

Seat Tarraco może być wyposażony we wszystkie systemy wspomagania jazdy oferowane we współczesnych samochodach. Poza Lane Assist i Front Assist samochód zamówić można np. system wykrywania martwego pola, wykrywania znaków drogowych, asystenta jazdy w korku, aktywny tempomat, asystenta świateł i Emergency Assist. Inne dostępne systemy to obowiązkowy (wymagan homologacją europejską) Emergency Call, a także Pre-crash Assist i Rollover Detection. Opcjonalnie Tarraco może posiadać 10,25-calowy cyfrowego kokpit, zastępujący tradycyjne zegary. Dodatkowo na konsoli środkowej znajduje się dotykowy ekran o przekątnej 8 cali, służący do obsługi systemu infotainment. Tarraco jest pierwszym Seatem wyposażonym w funkcję kontroli gestami.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2021-02-07

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Seat Tarraco e-Hybrid2021-04-27Seat Tarraco z nowym, mocnym silnikiem2021-01-26Seat Tarraco. Polskie ceny2018-12-05Seat Tarraco. Całkiem nowy model2018-09-20Seat Tarraco e-HYBRID2020-12-01Rewelacyjne wyniki Euro NCAP2019-03-04

Seat Tarraco 1.4 eHybrid 245 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Toyota Highlander

Toyota Highlander

2.5 Hybrid 247 KM hybryda2021SUVautomat4x4
cena średnia 228 000 zł
OCENY
Dostępność
Kia Sorento

Kia Sorento

1.6 T-GDI HEV 230 KM hybryda2021SUVautomatprzedni
cena średnia 142 000 zł
OCENY
Dostępność
Citroen C5 Aircross

Citroen C5 Aircross

1.6 PureTech Hybrid 225 KM hybryda2021SUVautomatprzedni
cena średnia 115 000 zł
OCENY
Dostępność
DS DS7

DS DS7

1.6 E-Tense 225 KM hybryda2021SUVautomat4x4
cena średnia 180 000 zł
OCENY
Dostępność
Hyundai Tucson

Hyundai Tucson

1.6 T-GDI HEV 230 KM hybryda2021SUVautomat4x4
cena średnia 130 000 zł
OCENY
Dostępność
Hyundai Santa Fe

Hyundai Santa Fe

1.6 T-GDI HEV 230 KM hybryda2021SUVautomatprzedni
cena średnia 150 000 zł
OCENY
Dostępność

Seat Tarraco 1.4 eHybrid 245 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS