chceauto.pl
x

Volvo S80 II FL 2.0 T5 240 KM

Volvo S80 II FL 2.0 T5 240 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2011
Średnia cena
53 000 zł
Nadwozie
sedan
Skrzynia
ręczna
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićOd czasu do czasu można trafić na ogłoszeniałatwo kupić
Pojemność
1999 cm3
Silnik
benzyna

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
240 KM
0-100 km/h
7.7 s.
V max
230 km/h

KOSZTY

Spalanie
8.3 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
53 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani
Rozmiar opon seryjnych
225/55 R16
225/50 R17
245/40 R18

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
E premium Co to znaczy?
Bagażnik
480 litrówNie ma problemu z bagażnikiem, o ile nie jedziemy na wakacje z duża rodziną
Ryzyko kradzieży
dużeTych samochodów się nie kradnie małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
11000 km czyli po 7 miesiącach
Zużycie paliwa
10 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
26 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
8.5 s.
Prędkość maksymalna
209 km/h

Volvo S80 II FL 2.0 T5 240 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Volvo S80 II FL 2.0 T5 240 KMVolvo S80 II FL 2.0 T5 240 KMVolvo S80 II FL 2.0 T5 240 KMVolvo S80 II FL 2.0 T5 240 KMVolvo S80 II FL 2.0 T5 240 KMVolvo S80 II FL 2.0 T5 240 KMVolvo S80 II FL 2.0 T5 240 KMVolvo S80 II FL 2.0 T5 240 KMVolvo S80 II FL 2.0 T5 240 KMVolvo S80 II FL 2.0 T5 240 KMVolvo S80 II FL 2.0 T5 240 KMVolvo S80 II FL 2.0 T5 240 KMVolvo S80 II FL 2.0 T5 240 KM

Volvo S80 II FL 2.0 T5 240 KM

Volvo S80

Volvo S80 to największa, flagowa limuzyna tego szwedzkiego producenta. Samochód debiutował w 1998 roku i trzeba przyznać, że dzielnie znosi upływ czasu. Obecnie w produkcji znajduje się dopiero druga generacja tego modelu, którą zaprezentowano w 2006 roku. Samochód ten zbudowano od postaw, jest większy, ma również dłuższy rozstaw osi. Co ciekawe jednak, stylistycznie obie generacje są zbliżone - laicy mogą mieć problem z ich odróżnieniem, czy przypisaniem konkretnego pojazdu do danej generacji.

Volvo S80 II FL

Chociaż druga generacja Volvo S80 oferowana jest klientom od 2006 roku, auto - po kilku kuracjach odmładzających - wciąż znajduje się w ofercie szwedzkiego producenta. W stosunku do poprzednika auto zbudowano w zasadzie od podstaw - jest nie tylko dłuższe, szersze i wyższe ale może się też pochwalić nieco większym - wynoszącym 2835 mm - rozstawem osi. Samochody cieszą się dobrą opinią po części ze względu na wysoką jakość, a po części przez to, że omijają je młodsi kierowcy, którzy szukając bardziej sportowych wrażeń decydują się na auta konkurencyjnych marek. Do wad Volvo S80 zaliczyć można głównie stosunkowo duży promień skrętu, czasami dochodzi do drobnych usterek elektroniki. Na polskich drogach wzmożonej opieki - standardowo - wymaga zawieszenie. W przypadku silników D5 radzimy skrócić zalecany przez producenta interwał wymiany napędu rozrządu. Zrywanie się pasków tuż przed zalecaną wymianą to, niestety, częsta przypadłość.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2013-09-01

Wersje

ROCZNIKI

NADWOZIA

Test: Volvo S80 D4 Summum2015-06-17Volvo S802015-05-25Używane: Volvo S802012-12-18Twoje auto to jeżdżąca trumna?2012-08-27Volvo S80 i V70 po liftingu już w salonach2013-08-29Nie przepłacaj u dealera!2011-07-06

Volvo S80 - AKCJE NAWROTOWE

2013-12-02Samochody S80, S60, V60, V70 i XC70 z roku modelowego 2011, wyprodukowane między 20 a 41 tygodniem 2010 r., wyposażone w 5-cylindrowy silnik diesla, mogą nie być bezpieczne dla użytkowników.

Przedsiębiorca poinformował, że w niektórych ww. modelach VOLVO może wystąpić przyspieszone zużycie rolki napinacza paska klinowego, co może powodować jego głośniejszą pracę. W skrajnych przypadkach może dojść do wyślizgnięcia się paska klinowego z napinacza i nagłej utraty wspomagania kierownicy. Usterka może wystąpić niespodziewanie i przyczynić się do zaistnienia niebezpiecznej sytuacji na drodze.

Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest 429 pojazdów marki Volvo S80, S60, V60, V70 i XC70 z roku modelowego 2011, wyprodukowanych między 20 a 41 tygodniem 2010 r., wyposażonych w 5-cylindrowy silnik diesla.

Volvo S80 II FL 2.0 T5 240 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Saab 9-5

Saab 9-5

2.0 T 220 KM benzyna2011sedanręcznaprzedni
cena średnia 42 000 zł
OCENY
Dostępność

Volvo S80 II FL 2.0 T5 240 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS