chceauto.pl
x

Volvo S80 II FL2 3.0 T6 304 KM

Volvo S80 II FL2 3.0 T6 304 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
2013
Średnia cena
78 000 zł
Nadwozie
sedan
Skrzynia
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićBez ofert na rynkułatwo kupić
Pojemność
2953 cm3
Silnik
benzyna
Waga
1837 kg
Ładowność
453 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
304 KM
0-100 km/h
6.7 s.
V max
250 km/h
Zasięg
580 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
12.1 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
77 zł
Zbiornik paliwa
70 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani
Rozmiar opon seryjnych
225/50 R17
245/40 R18

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
E premium Co to znaczy?
Bagażnik
480 litrówNie ma problemu z bagażnikiem, o ile nie jedziemy na wakacje z duża rodziną
Ryzyko kradzieży
dużeTych samochodów się nie kradnie małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
13000 km czyli po 9 miesiącach
Zużycie paliwa
14.5 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
38 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
7.4 s.
Prędkość maksymalna
227 km/h
Uwaga
Średni przebieg sugerowanej jednostki napędowej wskazuje na dość znaczne wyeksploatowanie silnika. Decydując się na montaż instalacji gazowej, trzeba wybrać dobry warsztat, który tak dobierze instalację gazową by nie doszło do wypalenia gniazd zaworowych, co może się skończyć utratą kompresji w cylindrach i szybką koniecznością remontu kapitalnego.

Volvo S80 II FL2 3.0 T6 304 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Volvo S80 II FL2 3.0 T6 304 KMVolvo S80 II FL2 3.0 T6 304 KMVolvo S80 II FL2 3.0 T6 304 KMVolvo S80 II FL2 3.0 T6 304 KMVolvo S80 II FL2 3.0 T6 304 KMVolvo S80 II FL2 3.0 T6 304 KMVolvo S80 II FL2 3.0 T6 304 KMVolvo S80 II FL2 3.0 T6 304 KMVolvo S80 II FL2 3.0 T6 304 KM

Volvo S80 II FL2 3.0 T6 304 KM

Volvo S80

Volvo S80 to największa, flagowa limuzyna tego szwedzkiego producenta. Samochód debiutował w 1998 roku i trzeba przyznać, że dzielnie znosi upływ czasu. Obecnie w produkcji znajduje się dopiero druga generacja tego modelu, którą zaprezentowano w 2006 roku. Samochód ten zbudowano od postaw, jest większy, ma również dłuższy rozstaw osi. Co ciekawe jednak, stylistycznie obie generacje są zbliżone - laicy mogą mieć problem z ich odróżnieniem, czy przypisaniem konkretnego pojazdu do danej generacji.

Volvo S80 II FL2

Chociaż druga generacja Volvo S80 oferowana jest klientom od 2006 roku, auto - po kilku kuracjach odmładzających - wciąż znajduje się w ofercie szwedzkiego producenta. W stosunku do poprzednika auto zbudowano w zasadzie od podstaw - jest nie tylko dłuższe, szersze i wyższe ale może się też pochwalić nieco większym - wynoszącym 2835 mm - rozstawem osi. Samochody cieszą się dobrą opinią po części ze względu na wysoką jakość, a po części przez to, że omijają je młodsi kierowcy, którzy szukając bardziej sportowych wrażeń decydują się na auta konkurencyjnych marek. Do wad Volvo S80 zaliczyć można głównie stosunkowo duży promień skrętu, czasami dochodzi do drobnych usterek elektroniki. Na polskich drogach wzmożonej opieki - standardowo - wymaga zawieszenie. W przypadku silników D5 radzimy skrócić zalecany przez producenta interwał wymiany napędu rozrządu. Zrywanie się pasków tuż przed zalecaną wymianą to, niestety, częsta przypadłość.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2013-09-01

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Test: Volvo S80 D4 Summum2015-06-17Volvo S802015-05-25Używane: Volvo S802012-12-18Twoje auto to jeżdżąca trumna?2012-08-27Volvo S80 i V70 po liftingu już w salonach2013-08-29Nie przepłacaj u dealera!2011-07-06

Volvo S80 II FL2 3.0 T6 304 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Lexus GS

Lexus GS

350 317 KM benzyna2013sedanautomat4x4
cena średnia 95 000 zł
OCENY
Dostępność
Lancia Thema

Lancia Thema

3.6V6 286 KM benzyna2013sedanautomattylny
cena średnia 64 000 zł
OCENY
Dostępność
Mercedes - Benz E-klasa

Mercedes E-klasa

350 306 KM benzyna2013sedanautomat4x4
cena średnia 92 000 zł
OCENY
Dostępność
Infiniti M

Infiniti M

3.7 320 KM benzyna2013sedanautomattylny
cena średnia 87 000 zł
OCENY
Dostępność
BMW 5

BMW 5

35i 306 KM benzyna2013sedanautomattylny
cena średnia 83 000 zł
OCENY
Dostępność

Volvo S80 II FL2 3.0 T6 304 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS