chceauto.pl
x

BMW X5 G05 40i 340 KM

BMW X5 G05 40i 340 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
2021
Średnia cena
277 000 zł
Nadwozie
SUV
Skrzynia
Napęd
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićWybór ogłoszeń jest przeciętny, ale można znaleźć dobrą ofertęłatwo kupić
Pojemność
2998 cm3
Silnik
benzyna
Waga
2135 kg
Ładowność
665 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
340 KM
0-100 km/h
5.5 s.
V max
243 km/h
Zasięg
640 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
13 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
83 zł
Zbiornik paliwa
83 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiJest dramat, ale kto bogatemu zabroni? tani
Rozmiar opon seryjnych
255/55 R18

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
I premium Co to znaczy?
Bagażnik
650 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeFatalnie. Alarm i odcięcie zapłonu to rzecz nieodzowna małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Montaż instalacji gazowej do samochodu z wtryskiem bezpośrednim jest nieco problemowy, a czasami nawet niemożliwy. Na rynku dostępnych jest kilka instalacji dedykowanych do tego typu aut, ale koszt ich założenia jest wyższy niż standardowo. Problem leży w konstrukcji wtryskiwaczy benzyny, które dzięki wtryskowi mieszanki utrzymują optymalną temperaturę pracy. Przy braku wtrysku benzyny wtryskiwacze szybko się przegrzewają i może dojść do ich zapieczenia. Dlatego, by chłodzić fabryczne wtryski, komputer sterujący instalacją LPG musi co pewien czas włączać wtrysk benzyny. Z tego względu, żeby nie narażać się na ryzyko nieodwracalnego uszkodzenia wtryskiwaczy należy wybrać instalację renomowanego producenta i zamontować ją w dobrym warsztacie.

BMW X5 G05 40i 340 KM - GALERIA ZDJĘĆ

BMW X5 G05 40i 340 KMBMW X5 G05 40i 340 KMBMW X5 G05 40i 340 KMBMW X5 G05 40i 340 KMBMW X5 G05 40i 340 KMBMW X5 G05 40i 340 KMBMW X5 G05 40i 340 KMBMW X5 G05 40i 340 KMBMW X5 G05 40i 340 KMBMW X5 G05 40i 340 KMBMW X5 G05 40i 340 KMBMW X5 G05 40i 340 KMBMW X5 G05 40i 340 KMBMW X5 G05 40i 340 KMBMW X5 G05 40i 340 KMBMW X5 G05 40i 340 KMBMW X5 G05 40i 340 KMBMW X5 G05 40i 340 KMBMW X5 G05 40i 340 KMBMW X5 G05 40i 340 KMBMW X5 G05 40i 340 KMBMW X5 G05 40i 340 KMBMW X5 G05 40i 340 KMBMW X5 G05 40i 340 KMBMW X5 G05 40i 340 KMBMW X5 G05 40i 340 KMBMW X5 G05 40i 340 KM

BMW X5 G05 40i 340 KM

BMW X5

BMW X5 to jeden z pierwszych modeli premium zaliczanych do klasy SUV. Samochód okazał się sprzedażowym strzałem w dziesiątkę. W efekcie firma rozwinęła całą linię modelową X.

Pierwsza generacja produkowana była w latach 2000-2006. Zaprezentowane wówczas X5 drugiej generacji urosło i zostało pierwszym pojazdem BMW, który można było zamówić w wersji 7-osobowej. Auto przetrwało w produkcji do 2013 roku; w 2009 roku pokazano X5 M, a rok później model został poddany liftingowi.

W 2013 roku zadebiutowała trzecia generacja X5, która znów została powiększona, ale którą zbudowano na tej samej płycie podłogowej, co wcześniejszą wersję.

BMW X5 G05

Typoszereg G05 jest dłuższy, szerszy i wyższy od poprzednika. Karoseria mierzy teraz 4922 mm (+36 mm), ma 2004 mm szerokości (+66 mm) i 1745 mm wysokości (+19 mm). Zdecydowanie, bo aż o 44 mm, zwiększył się też rozstaw osi (2975). Samochód oferowany będzie w wersji pięcio lub – opcjonalnie (od grudnia 2018 roku) – siedmiomiejscowej. W standardowej konfiguracji bagażnik mieści 645 l. Złożenie tylnych siedzeń pozwala powiększyć go do 1860 l.
To pierwsze auto w ofercie marki, które oferowane będzie na (opcjonalnych) 22-calowych obręczach kół (podstawowe to 18 cali). Do wyboru będą m.in. pakiety stylistyczne xLine (satynowe dodatki, jak np. listwy zderzaków, relingi, obramowanie okiem) i M Sport (czarne dodatki).
Standard obejmuje cyfrowe wskaźniki z dwoma ekranami (jeden przed kierowcą i jeden centralny) o przekątnej 12,3 cala. Wśród dodatków znajdziemy m.in. ogromne panoramiczne okno dachowe, podgrzewane i chłodzone uchwyty na napoje (w przedniej części konsoli środowej), czterostrefową klimatyzację czy system audio Bowers&Wilkins z 20 głośnikami. Bez żadnych dopłat klienci otrzymają m.in. skórzaną tapicerkę.
W momencie debiutu na Starym Kontynencie oferowane będą trzy wersje silnikowe. Każda z nich standardowo wyposażona jest w ośmiostopniową, automatyczną skrzynię biegów i napęd na obie osie xDrive z aktywnym tylnym dyferencjałem.
Jedyny benzynowy model - X5 xDrive40i – ma pod maską silnik R6 o pojemności 3,0 l. Jednostka osiąga 340 KM (5500-6500 obr./min) i 450 Nm (1500-5200 obr./min). W tej wersji nowe BMW przyspiesza do 100 km/h w 5,5 s i osiąga prędkość maksymalną 243 km/h.
W cennikach pojawią się też dwie wersje wysokoprężne – obie z silnikiem R6 3,0 l. Podstawowa to xDrive30d . Silnik osiąga 265 KM (4000 obr./min.) i 620 Nm (2000-2500 obr./min). W takiej konfiguracji 100 km/h pojawia się na prędkościomierzu w 6,5 s od startu. Prędkość maksymalna to 230 km/h.
Topowa wersja wysokoprężna nosi oznaczenie M50d. Silnik osiąga 400 KM (4400 obr./min.) i dysponuje maksymalnym momentem obrotowym 760 Nm (2000-3000 obr./min.). Sprint do 100 km/h trwa 5,2 s. Prędkość maksymalna to 250 km/h.
W USA do wyboru będzie też 4,4-litrowy, benzynowy V8 (xDrive50i ) osiągający 462 KM i 650 Nm.
Wszystkie modele standardowo otrzymają elektronicznie sterowane amortyzatory o zmiennej sile tłumienia. Nowe X5 będzie pierwszym BMW dostępnym z pakietem offroadowym. Ten obejmować ma m.in. pneumatyczne zawieszenie obu osi z regulacją prześwitu (80 mm).
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2021-01-03

Wersje

NADWOZIA

BMW X5 xDrive45e iPerformance, czyli hybryda plug-in2018-09-09Nowe BMW X5 coraz bliżej2018-05-24BMW X5 i BMW X6 po liftingu2023-02-11BMW X5 nowej generacji2018-06-06Całkiem nowe BMW X52013-06-03Oficjalnie: BMW X5 xDrive40e2015-03-16

BMW X5 G05 40i 340 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Volkswagen Touareg

Volkswagen Touareg

3.0 TSI 340 KM benzyna2021SUVautomat4x4
cena średnia 251 000 zł
OCENY
Dostępność
Porsche Macan

Porsche Macan

S 354 KM benzyna2021SUVautomat4x4
cena średnia 281 000 zł
OCENY
Dostępność
Mercedes - Benz GLE

Mercedes GLE

450 367 KM benzyna2021SUVautomat4x4
cena średnia 285 000 zł
OCENY
Dostępność
Audi Q7

Audi Q7

55TFSI 340 KM benzyna2021SUVautomat4x4
cena średnia 271 000 zł
OCENY
Dostępność
Audi Q8

Audi Q8

55TFSI 340 KM benzyna2021SUVautomat4x4
cena średnia 303 000 zł
OCENY
Dostępność
BMW X6

BMW X6

40i 340 KM benzyna2021SUVautomat4x4
cena średnia 298 000 zł
OCENY
Dostępność

BMW X5 G05 40i 340 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS