BMW X6 F16 50d 381 KM
BMW X6
BMW X6 to SUV, dla którego niemiecki producent ukuł nową nazwę - SAC (Sport Activity Coupe). W ten sposób BMW chciało podkreślić, nietypową jak na SUV-a, stylizację tylnej części nadwozia X6. Samochód oparto na płycie podłogowej BMW X5, a zaprezentowano w 2008 roku. Auto konstruowano z myślą o rynku amerykańskim, dlatego też produkcję ulokowano w amerykańskiej fabryce BMW w Spartanburgu. Przez 6 lat wyprodukowano niemal 250 tys. egzemplarzy tego modelu.
Jesienią 2014 roku na salonie paryskim zadebiutowała druga generacja X6. Stylistycznie samochód nawiązuje do poprzednika, a oparty jest na płycie podłogowej X5 kolejnej generacji.
BMW X6 F16
BMW X6 II generacji debiutowało na salonie paryskim jesienią 2014 roku. Stylistycznie samochód nawiązuje do poprzednika - już na pierwszy rzut oka nie mamy wątpliwości o jaki model chodzi. W detalach, w tym w wyglądzie przedniej części nadwozia widać elementy wspólne z innymi nowymi modelami BMW, czyli X5 i X4.
Podobnie jak w przypadku poprzednika wspólne z X5 są rozwiązania techniczne (np. płyta podłogowa).
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2016-01-02