chceauto.pl
x

Jeep Renegade I 1.4 MultiAir 140 KM

Jeep Renegade I 1.4 MultiAir 140 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2015
Średnia cena
49 000 zł
Nadwozie
crossover
Skrzynia
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićSporadycznie pojawiają się pojedyncze ofertyłatwo kupić
Pojemność
1368 cm3
Silnik
benzyna

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
140 KM
0-100 km/h
9.3 s.
V max
181 km/h
Zasięg
550 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
8.8 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
56 zł
Zbiornik paliwa
48 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiCzęści są tanie, a robocizna nieskomplikowana tani
Rozmiar opon seryjnych
215/65 R16
215/60 R17
225/55 R18

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
I premium Co to znaczy?
Bagażnik
351 litrówSzału nie ma, ale dramatu też nie
Ryzyko kradzieży
dużeTych samochodów się nie kradnie małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Montaż instalacji gazowej do samochodu z wtryskiem bezpośrednim jest nieco problemowy, a czasami nawet niemożliwy. Na rynku dostępnych jest kilka instalacji dedykowanych do tego typu aut, ale koszt ich założenia jest wyższy niż standardowo. Problem leży w konstrukcji wtryskiwaczy benzyny, które dzięki wtryskowi mieszanki utrzymują optymalną temperaturę pracy. Przy braku wtrysku benzyny wtryskiwacze szybko się przegrzewają i może dojść do ich zapieczenia. Dlatego, by chłodzić fabryczne wtryski, komputer sterujący instalacją LPG musi co pewien czas włączać wtrysk benzyny. Z tego względu, żeby nie narażać się na ryzyko nieodwracalnego uszkodzenia wtryskiwaczy należy wybrać instalację renomowanego producenta i zamontować ją w dobrym warsztacie.

Jeep Renegade I 1.4 MultiAir 140 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Jeep Renegade I 1.4 MultiAir 140 KMJeep Renegade I 1.4 MultiAir 140 KMJeep Renegade I 1.4 MultiAir 140 KMJeep Renegade I 1.4 MultiAir 140 KMJeep Renegade I 1.4 MultiAir 140 KMJeep Renegade I 1.4 MultiAir 140 KMJeep Renegade I 1.4 MultiAir 140 KMJeep Renegade I 1.4 MultiAir 140 KMJeep Renegade I 1.4 MultiAir 140 KMJeep Renegade I 1.4 MultiAir 140 KMJeep Renegade I 1.4 MultiAir 140 KMJeep Renegade I 1.4 MultiAir 140 KMJeep Renegade I 1.4 MultiAir 140 KMJeep Renegade I 1.4 MultiAir 140 KMJeep Renegade I 1.4 MultiAir 140 KMJeep Renegade I 1.4 MultiAir 140 KM

Jeep Renegade I 1.4 MultiAir 140 KM

Jeep Renegade debiutował w 2014 roku, jest to pierwszy w historii tej marki model produkowany we Włoszech i pierwszy samochód Fiat Chrysler Automobiles stworzony wspólnie przez zespół designerów oraz inżynierów włoskich i amerykańskich.

Model ten wprowadził amerykańską markę do segmentu małych SUV-ów, a oferowany jest w ponad 100 krajach świata, w tym również w samych Stanach Zjednoczonych.

Od debiutu Jeep Renegade dostępny był w czterech poziomach wyposażenia: Sport, Longitude, Limited i Trailhawk. Klienci mają do wyboru wersje napędzane silnikami wysokoprężnymi i benzynowymi w konfiguracji napędu zarówno 4x2, jak i 4x4.

Jeep Renegade - jako pierwszy pojazd w swojej klasie - oferowany jest z dziewięciobiegową automatyczną skrzynię biegów.

Jeep Renegade wyposażony jest w dwie nowe konfiguracje napędu na cztery koła:„Jeep Active Drive" i „Jeep Active Drive Low". Systemy te są połączone z system kontroli trakcji Jeep Selec-Terrain z czterema ustawieniami (pięć dla modelu Trailhawk, z dodatkowym trybem Rock (skała) uzupełniającym tryby Auto, Snow, Sand i Mud (śnieg, piasek i błoto), co zapewnia ustawienia do jazdy na drodze lub w terenie.

Niezależne zawieszenie kół zapewnia maksymalne wychylenie przegubu koła do 205 mm oraz prześwit do 210 mm (dla modelu Trailhawk). Jeep Renegade jest również wyposażony w odłączany napęd tylnej osi, co ma obniżyć zużycie paliwa. Przełączanie pomiędzy 4x2 a 4x4 „full time" odbywa się bez ingerencji kierowcy.

Do amatorów jazdy terenowej adresowana jest wersja Renegade Trailhawk o wzbogaconym wyposażeniu seryjnym. W jego skład wchodzi m.in. napęd 4x4 „Jeep Active Drive Low", system kontroli trakcji Jeep Selec-Terrain z trybem pracy Rock, podwyższone o 20 mm do 220 mm zawieszenie, zestaw płyt osłonowych podwozia oraz przednich i tylnych zaczepów holowniczych. Jazdę w warunkach terenowych ułatwiają korzystne kąty charakterystyczne Renegade: najazdu 30,50, rampowy 25,70 i zejścia 34,30.

W 2018 roku pojawiła się wersja o modernizacji. O ile zmiany stylistyczne nie są duże, o tyle bardzo mocno zmieniła się gama jednostek napędowych Renegade'a.

Właśnie w Jeepie Renegade debiutowała całkowicie nowa rodzina doładowanych silników benzynowych. Gamę otwiera trzycylindrowa jednostka 1.0 o mocy 120 KM i momencie 190 Nm. Mocniejsze wersje są napędzane przez czterocylindrowe silniki 1.3 o mocy 150 lub 180 KM (w obu przypadkach moment obrotowy wynosi 270 Nm).

Słabsza wersja będzie montowana w samochodach z napędem na jedną oś i może współpracować ze skrzynią manualną lub automatyczną (obie sześciostopniowe). Z kolei wersja 180-konna dostępna będzie tylko z połączeniu z dziewięciobiegową skrzynią automatyczną i napędem wszystkich kół.

Wszystkie silniki benzynowe są produkowane w Polsce, w zakładzie Fiat Chrysler Automobiles Powertrain w Bielsku-Białej.

Niemal bez zmian pozostała gama jednostek wysokoprężnych. Jedyną nowością w tych silnikach jest zastosowanie katalizatora SCR, który odpowiada za redukcję poziomu tlenków azotu.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2018-06-30

Wersje

ROCZNIKI

NADWOZIA

Jeep Renegade z silnikami z Polski2018-06-23Jeep Renegade po modernizacji2018-06-04Jeep Renegade po zmianach2018-01-10Jeep Renegade w Polsce. Ceny!2014-10-22Jeep Renegade - w salonach przed końcem roku!2014-09-11Jeep Renegade i Jeep Compass e-Hybrid2022-01-20

Jeep Renegade I 1.4 MultiAir 140 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Skoda Yeti

Skoda Yeti

1.8 TSI 152 KM benzyna2015crossoverautomat4x4
cena średnia 54 000 zł
OCENY
Dostępność
Mazda CX-3

Mazda CX-3

2.0 Skyactiv-G 150 KM benzyna2015crossoverautomat4x4
cena średnia 51 000 zł
OCENY
Dostępność
SsangYong Tivoli

SsangYong Tivoli

1.6 128 KM benzyna2015crossoverautomatprzedni
cena średnia 35 000 zł
OCENY
Dostępność

Jeep Renegade I 1.4 MultiAir 140 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS