chceauto.pl
x

Lancia Delta III 1.4 T-Jet 150 KM

Lancia Delta III 1.4 T-Jet 150 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
2009
Średnia cena
24 000 zł
Nadwozie
hatchback 5-drzwiowy
Skrzynia
ręczna
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićOferta jest szeroka, jest w czym wybieraćłatwo kupić
Pojemność
1368 cm3
Silnik
benzyna

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
150 KM
0-100 km/h
8.7 s.
V max
210 km/h

KOSZTY

Spalanie
7 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
45 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
C premium Co to znaczy?
Bagażnik
380 litrówSzału nie ma, ale dramatu też nie
Ryzyko kradzieży
dużeMożna zostawiać auto otwarte, z kluczykami, a i tak nikt nie weźmie małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
13000 km czyli po 9 miesiącach
Zużycie paliwa
8.4 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
22 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
9.6 s.
Prędkość maksymalna
191 km/h
Uwaga
Średni przebieg sugerowanej jednostki napędowej wskazuje na dość znaczne wyeksploatowanie silnika. Decydując się na montaż instalacji gazowej, trzeba wybrać dobry warsztat, który tak dobierze instalację gazową by nie doszło do wypalenia gniazd zaworowych, co może się skończyć utratą kompresji w cylindrach i szybką koniecznością remontu kapitalnego.

Lancia Delta III 1.4 T-Jet 150 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Lancia Delta III 1.4 T-Jet 150 KMLancia Delta III 1.4 T-Jet 150 KMLancia Delta III 1.4 T-Jet 150 KMLancia Delta III 1.4 T-Jet 150 KMLancia Delta III 1.4 T-Jet 150 KMLancia Delta III 1.4 T-Jet 150 KMLancia Delta III 1.4 T-Jet 150 KM

Lancia Delta III 1.4 T-Jet 150 KM

Lancia Delta

Lancia Delta to model, który jest dowodem na to, jak Fiat nie ma pomysłu na rozwój Lancii. Pierwsza generacja tego samochodu, produkowana w latach 80-tych, dominowała na rajdowych trasach. Kolejna, która z fabryki wyjeżdżała w latach 90-tych, była już zwykłym kompaktem, który "jechał" na kultowej nazwie.

A później nastąpiła niemal dziesięcioletnia przerwa w produkcji Delty. Gdy wreszcie w 2008 roku pojawił się nowy model, fani nie kryli oburzenia - samochód był ekskluzywnym kompaktem, który całkowicie zrywał z rajdową legendą.

Lancia Delta III

Obecna generacja Lancii Delty zadebiutowała w 2008 roku.

Samochód to całkowicie nowa konstrukcja bazująca na podzespołach Fiata Bravo (m.in przedłużona o 10 cm płyta podłogowa). Występujące tylko jako pięciodrzwiowy hatchback auto produkowane jest we włoskiej fabryce marki w Turynie. Wszystkie oferowane do napędu auta silniki (benzynowe i diesla) wyposażone są w turbodoładowanie. Standardowo sprzęgane są z sześciostopniowymi, ręcznymi skrzyniami biegów.

W podstawowej wersji każda Delta ma na pokładzie 6 poduszek powietrznych, światła przeciwmgielne, manualną klimatyzację, system audio z odtwarzaczem CD i plików MP3 (sterowane z kierownicy), przedni podłokietnik z chłodzonym schowkiem, regulowaną tylną kanapę oraz pakiet elektryczny. W standardzie otrzymamy też "absolute handling system", który za pomocą odpowiedniego dohamowywania kół osi przedniej działa podobnie do mechanizmu różnicowego o ograniczonym poślizgu.

Auto nie należy do awaryjnych, większość dostępnych na rynku wtórnym pojazdów jest jeszcze na gwarancji. Nie wszystkim przypadnie jednak do gustu dyskusyjna stylistyka oraz wnętrze, które mimo że wykonane z materiałów wysokiej jakości (skóra), to jednak wyraźnie przypomina to z Fiata Bravo.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2013-07-24

Wersje

ROCZNIKI

NADWOZIA

Lancia Delta - cena kusi2011-05-13To już koniec marki Lancia!2017-05-112018 rok to koniec włoskiej Lancii2014-05-09Czystki w salonach Fiata i Lancii2016-12-27Nowa strategia Fiata. Rozwój Alfy Romeo, koniec Lancii2014-01-10Dramat Fiata. Nie chcemy tanich aut?2012-01-27

Lancia Delta CRASHTEST

Lancia Delta III 1.4 T-Jet 150 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Renault Megane

Renault Megane

2.0 136 KM benzyna2009hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 19 000 zł
OCENY
Dostępność
Ford Focus

Ford Focus

2.0 145 KM benzyna2009hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 19 000 zł
OCENY
Dostępność
Volkswagen Golf

Volkswagen Golf

1.4 TSI 140 KM benzyna2009hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 21 000 zł
OCENY
Dostępność
Honda Civic

Honda Civic

1.8 140 KM benzyna2009hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 18 000 zł
OCENY
Dostępność
Fiat Bravo

Fiat Bravo

1.4 T-jet 150 KM benzyna2009hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 17 000 zł
OCENY
Dostępność
Seat Leon

Seat Leon

1.8 TSI 160 KM benzyna2009hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 19 000 zł
OCENY
Dostępność

Lancia Delta III 1.4 T-Jet 150 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS