chceauto.pl
x

Lancia Delta III Di T-Jet 200 KM

Lancia Delta III Di T-Jet 200 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2012
Średnia cena
37 000 zł
Nadwozie
hatchback 5-drzwiowy
Skrzynia
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićSporadycznie pojawiają się pojedyncze ofertyłatwo kupić
Pojemność
1742 cm3
Silnik
benzyna
Waga
1430 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
200 KM
0-100 km/h
7.4 s.
V max
230 km/h
Zasięg
740 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
7.8 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
50 zł
Zbiornik paliwa
58 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani
Rozmiar opon seryjnych
225/45 R17

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
C premium Co to znaczy?
Bagażnik
380 litrówSzału nie ma, ale dramatu też nie
Ryzyko kradzieży
dużeMożna zostawiać auto otwarte, z kluczykami, a i tak nikt nie weźmie małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
12000 km czyli po 8 miesiącach
Zużycie paliwa
9.4 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
24 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
8.1 s.
Prędkość maksymalna
209 km/h

Lancia Delta III Di T-Jet 200 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Lancia Delta III Di T-Jet 200 KMLancia Delta III Di T-Jet 200 KMLancia Delta III Di T-Jet 200 KMLancia Delta III Di T-Jet 200 KMLancia Delta III Di T-Jet 200 KMLancia Delta III Di T-Jet 200 KMLancia Delta III Di T-Jet 200 KM

Lancia Delta III Di T-Jet 200 KM

Lancia Delta

Lancia Delta to model, który jest dowodem na to, jak Fiat nie ma pomysłu na rozwój Lancii. Pierwsza generacja tego samochodu, produkowana w latach 80-tych, dominowała na rajdowych trasach. Kolejna, która z fabryki wyjeżdżała w latach 90-tych, była już zwykłym kompaktem, który "jechał" na kultowej nazwie.

A później nastąpiła niemal dziesięcioletnia przerwa w produkcji Delty. Gdy wreszcie w 2008 roku pojawił się nowy model, fani nie kryli oburzenia - samochód był ekskluzywnym kompaktem, który całkowicie zrywał z rajdową legendą.

Lancia Delta III

Obecna generacja Lancii Delty zadebiutowała w 2008 roku.

Samochód to całkowicie nowa konstrukcja bazująca na podzespołach Fiata Bravo (m.in przedłużona o 10 cm płyta podłogowa). Występujące tylko jako pięciodrzwiowy hatchback auto produkowane jest we włoskiej fabryce marki w Turynie. Wszystkie oferowane do napędu auta silniki (benzynowe i diesla) wyposażone są w turbodoładowanie. Standardowo sprzęgane są z sześciostopniowymi, ręcznymi skrzyniami biegów.

W podstawowej wersji każda Delta ma na pokładzie 6 poduszek powietrznych, światła przeciwmgielne, manualną klimatyzację, system audio z odtwarzaczem CD i plików MP3 (sterowane z kierownicy), przedni podłokietnik z chłodzonym schowkiem, regulowaną tylną kanapę oraz pakiet elektryczny. W standardzie otrzymamy też "absolute handling system", który za pomocą odpowiedniego dohamowywania kół osi przedniej działa podobnie do mechanizmu różnicowego o ograniczonym poślizgu.

Auto nie należy do awaryjnych, większość dostępnych na rynku wtórnym pojazdów jest jeszcze na gwarancji. Nie wszystkim przypadnie jednak do gustu dyskusyjna stylistyka oraz wnętrze, które mimo że wykonane z materiałów wysokiej jakości (skóra), to jednak wyraźnie przypomina to z Fiata Bravo.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2013-07-24

Wersje

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Lancia Delta - cena kusi2011-05-13To już koniec marki Lancia!2017-05-112018 rok to koniec włoskiej Lancii2014-05-09Czystki w salonach Fiata i Lancii2016-12-27Nowa strategia Fiata. Rozwój Alfy Romeo, koniec Lancii2014-01-10Dramat Fiata. Nie chcemy tanich aut?2012-01-27

Lancia Delta CRASHTEST

Lancia Delta III Di T-Jet 200 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Volkswagen Golf

Volkswagen Golf

2.0 TFSI 210 KM benzyna2012hatchback 5drautomatprzedni
cena średnia 39 000 zł
OCENY
Dostępność
Audi A3

Audi A3

2.0 TFSI 200 KM benzyna2012hatchback 5drautomatprzedni
cena średnia 43 000 zł
OCENY
Dostępność
BMW 1

BMW 1

25i 218 KM benzyna2012hatchback 5drautomattylny
cena średnia 48 000 zł
OCENY
Dostępność
Seat Leon

Seat Leon

2.0 TSI 211 KM benzyna2012hatchback 5drautomatprzedni
cena średnia 31 000 zł
OCENY
Dostępność
Mercedes - Benz B-klasa

Mercedes B-klasa

250 211 KM benzyna2012hatchback 5drautomatprzedni
cena średnia 47 000 zł
OCENY
Dostępność

Lancia Delta III Di T-Jet 200 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS