chceauto.pl
x

Land Rover Defender II - 110 2.5 TDI 111 KM

Land Rover Defender II - 110 2.5 TDI 111 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
1995
Średnia cena
14 000 zł
Nadwozie
terenowy
Skrzynia
ręczna
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićOd czasu do czasu można trafić na ogłoszeniałatwo kupić
Pojemność
2495 cm3
Silnik
diesel

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
111 KM
0-100 km/h
18.1 s.
V max
129 km/h

KOSZTY

Spalanie
10.6 l oleju napędowego na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
68 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyTen samochód psuje się ponadprzeciętniemało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNie jest źle, ale dobrze też nie... bezpieczny
Segment
I premium Co to znaczy?
Bagażnik
brak danych
Ryzyko kradzieży
dużeMożna zostawiać auto otwarte, z kluczykami, a i tak nikt nie weźmie małe

Land Rover Defender II - 110 2.5 TDI 111 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Land Rover Defender II - 110 2.5 TDI 111 KMLand Rover Defender II - 110 2.5 TDI 111 KMLand Rover Defender II - 110 2.5 TDI 111 KMLand Rover Defender II - 110 2.5 TDI 111 KMLand Rover Defender II - 110 2.5 TDI 111 KMLand Rover Defender II - 110 2.5 TDI 111 KM

Land Rover Defender II - 110 2.5 TDI 111 KM

Land Rover Defender

Land Rover Defender to legendarny samochód terenowy, który dla wielu stanowi synonim prawdziwego offroadowca. Pierwsza generacja auta o tej nazwie debiutowała w 1983 roku i produkowana była aż do 1990 roku. Jeszcze dłuższą karierę zaliczył druga generacja Defendera, która pojawiła się w 1990 roku i była produkowana niemal w niezmienionej formie aż do 2007 roku. Dopiero wtedy debiutował Land Rover Defender III generacji.
Land Rovery Defender II generacji to propozycja dla pasjonatów, którzy wiedzą co kupują i zdają sobie sprawę, że zakup samochodu to dopiero początek wydatków. Samochody są awaryjne, a ze względu na ich wiek i bujną, terenową przeszłość psuć się może w nich w zasadzie wszystko. Regularnym serwisem nie da się całkowicie zapobiec awariom, ale da się uniknąć najgorszych, które unieruchamiają pojazd. W zamian dostaje się przyjemność posiadania i podróżowania sporym kawałkiem motoryzacyjnej legendy.
Z kolei Defendery III generacji, głównie ze względu na swoją cenę, są bardzo rzadkim zjawiskiem na rynku wtórnym w Polsce.


Land Rover Defender II - 110

Defender to pojazd stworzony do ciężkiej pracy. Samochodu od lat używa m.in brytyjska armia, upodobały go sobie również służby leśne czy straż graniczna. Defendera zaprojektowano bez kompromisów. Wykonane w większości z aluminium nadwozie osadzono na solidnej, stalowej ramie nośnej. Na przestrzeni lat powstało wiele odmian różniących się rozstawem osi, typem zabudowy czy zastosowaną jednostką napędową. Wszystkie charakteryzują się jednak dużą dzielnością terenową i łatwością obsługi (ta ostatnia nie oznacza jednak, że samochód jest tani w utrzymaniu). Auto raczej nie może być traktowane, jako pojazd do codziennego użytku. Zdecydowanie bliżej mu do kołowego transportera piechoty niż klasycznego auta osobowego...
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2014-10-14

Wersje

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

    NADWOZIA

    Land Rover Defender 130. Bardzo duża nowość2022-05-31Land Rover Defender z silnikiem V8!2021-03-25Land Rover Defender z nowymi silnikami2020-09-29Defender znów w produkcji!2018-01-17Land Rover Defender juz na emeryturze2016-01-29Koniec Land Rovera Defender2013-10-10

    Land Rover Defender II - 110 2.5 TDI 111 KM - PODOBNE SAMOCHODY

    Nissan Patrol GR

    Nissan Patrol GR

    2.8 TD 116 KM diesel1995terenowyręczna4x4
    cena średnia 20 000 zł
    OCENY
    Dostępność

    Land Rover Defender II - 110 2.5 TDI 111 KM Opinie i komentarze

    NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

    Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS