chceauto.pl
x

Land Rover Range Rover Evoque I 2.0 Si4 240 KM

Land Rover Range Rover Evoque I 2.0 Si4 240 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
2013
Średnia cena
86 000 zł
Nadwozie
crossover
Skrzynia
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićWybór ogłoszeń jest przeciętny, ale można znaleźć dobrą ofertęłatwo kupić
Pojemność
1999 cm3
Silnik
benzyna
Waga
1640 kg
Ładowność
720 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
240 KM
0-100 km/h
7.6 s.
V max
217 km/h
Zasięg
640 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
11 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
70 zł
Zbiornik paliwa
70 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiJest dramat, ale kto bogatemu zabroni? tani
Rozmiar opon seryjnych
215/50 R17
255/40 R18
255/55 R19
255/50 R20

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
I premium Co to znaczy?
Bagażnik
575 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeMożna zostawiać auto otwarte, z kluczykami, a i tak nikt nie weźmie małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
8000 km czyli po 5 miesiącach
Zużycie paliwa
13.2 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
34 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
8.4 s.
Prędkość maksymalna
197 km/h

Land Rover Range Rover Evoque I 2.0 Si4 240 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Land Rover Range Rover Evoque I 2.0 Si4 240 KMLand Rover Range Rover Evoque I 2.0 Si4 240 KMLand Rover Range Rover Evoque I 2.0 Si4 240 KMLand Rover Range Rover Evoque I 2.0 Si4 240 KMLand Rover Range Rover Evoque I 2.0 Si4 240 KMLand Rover Range Rover Evoque I 2.0 Si4 240 KMLand Rover Range Rover Evoque I 2.0 Si4 240 KMLand Rover Range Rover Evoque I 2.0 Si4 240 KM

Land Rover Range Rover Evoque I 2.0 Si4 240 KM

Land Rover Range Rover Evoque

Range Rover Evoque to luksusowy kompaktowy crossover, w momencie debiutu I generacji najmniejszy samochód w historii marki. Auto bazowało na prototypie LRX, który pokazano w 2008 roku. Produkcja Evoque'a ruszyła w czerwcu 2011 roku. Pojazd dostępny w dwóch wersjach nadwoziowych - trzy i pięciodrzwiowej.

Land Rover Range Rover Evoque I

Range Rover Evoque I generacji był dla angielskiej marki wejściem na nowe terytorium - model ten był bowiem najmniejszym pojazdem w historii marki. Szybko okazało się, że ten kompaktowy crossover, również dzięki niższej niż w przypadku innych modeli cenie, okazał się bestsellerem.

Samochód zapowiedziano już w 2008 roku prototypem o nazwie LRX. Auto zostało ciepło przyjęcie, ale Anglikom brakowało funduszy na opracowanie wersji produkcyjnej. Ostatecznie udało się to, dzięki wsparciu ze strony angielskiego rządu.

Evoque stylistycznie był niemal identyczny z LRX-em. Atutem pojazdu okazała się jednak nie tylko odważna stylizacja, ale również silniki o rozsądnych pojemnościach (2.0 i 2.2), dzięki którym zużycie paliwo utrzymywało się na rozsądnych poziomie.

Początkowo Range Rover Evoque był oferowany w wersji pięcio- i trzydrzwiowej, w 2015 roku oferta została poszerzona o ekstrawaganckiego trzydrzwiowego kabrioleta.

W toku produkcji Range Rover Evoque był systematycznie modernizowany. Już w 2003 roku wprowadzono szereg zmian technicznych, m.in. dziewięciostopniową skrzynię biegów oraz napęd Active Driveline, który podczas jazdy na wprost z prędkością do 35 km/h odłączał tylną oś.

W 2015 roku auto poddano liftingowi, jednak zmiany stylistyczne były mocno ograniczone. Jednocześnie wprowadzono nowy system infotainment z 8-calowym ekranem dotykowym oraz wysokoprężny silnik o pojemności 2.0.

Pod koniec 2018 zaprezentowano całkowicie nowego Evoque'a II generacji.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2018-11-30

Wersje

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Range Rover Evoque drugiej generacji2018-11-22Range Rover Evoque Convertible. Ceny2016-06-15Range Rover po liftingu2015-02-24Jeszcze lepszy Range Rover Evoque2013-08-20Land Rover Evoque i Discovery Sport po zmianach2020-09-10Range Rover Evoque Convertible2015-11-09

Land Rover Range Rover Evoque CRASHTEST

Land Rover Range Rover Evoque - AKCJE NAWROTOWE

2013-09-06Niektóre samochody marki Land Rover Freelander II oraz Range Rover Evoque z roku modelowego od 2012 do 2014, wyposażone w silnik wysokoprężny 2.2 l, mogą stwarzać zagrożenie dla użytkowników.

W niektórych samochodach marki Land Rover Freelander 2 oraz Range Rover Evoque może wystąpić nieszczelność w układzie powrotnym paliwa z wtryskiwaczy i użytkownicy mogą zgłaszać odczuwalny zapach oleju napędowego. W przypadku powstania nieszczelności, gdy w zagłębieniach osadzenia wtryskiwacza zbierze się wystarczająca ilość paliwa, może dojść do sytuacji, w której paliwo zacznie spływać po bloku silnika. W przypadku, gdy paliwo zetknie się z rozgrzanymi elementami układu wydechowego może nastąpić ryzyko pojawienia się dymu lub pożaru.

Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest 81 samochodów marki Land Rover Freelander 2 oraz Range Rover Evoque. Lista numerów VIN w załączeniu.

Czynności serwisowe polegają na sprawdzeniu szczelności układu powrotnego paliwa z wtryskiwaczy i jeżeli to konieczne wymianie przewodów powrotnych paliwa oraz uszczelniacza.

plik pdf

Land Rover Range Rover Evoque I 2.0 Si4 240 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS