chceauto.pl
x

Land Rover Range Rover Evoque II P300 MHEV 300 KM

Land Rover Range Rover Evoque II P300 MHEV 300 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2022
Średnia cena
288 000 zł
Nadwozie
crossover
Skrzynia
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićBez ofert na rynkułatwo kupić
Pojemność
1997 cm3
Silnik
Mild HybridCo to znaczy?
Waga
1925 kg
Ładowność
525 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
300 KM
0-100 km/h
6.6 s.
V max
242 km/h
Zasięg
450 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
15 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
96 zł
Zbiornik paliwa
67 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani
Rozmiar opon seryjnych
235/65 R17
235/60 R18
235/50 R20

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
I premium Co to znaczy?
Bagażnik
472 litrówNie ma problemu z bagażnikiem, o ile nie jedziemy na wakacje z duża rodziną
Ryzyko kradzieży
dużeMożna zostawiać auto otwarte, z kluczykami, a i tak nikt nie weźmie małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
6000 km czyli po 4 miesiącach
Zużycie paliwa
18 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
47 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
7.3 s.
Prędkość maksymalna
220 km/h

Land Rover Range Rover Evoque II P300 MHEV 300 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Land Rover Range Rover Evoque II P300 MHEV 300 KMLand Rover Range Rover Evoque II P300 MHEV 300 KMLand Rover Range Rover Evoque II P300 MHEV 300 KMLand Rover Range Rover Evoque II P300 MHEV 300 KMLand Rover Range Rover Evoque II P300 MHEV 300 KMLand Rover Range Rover Evoque II P300 MHEV 300 KMLand Rover Range Rover Evoque II P300 MHEV 300 KMLand Rover Range Rover Evoque II P300 MHEV 300 KMLand Rover Range Rover Evoque II P300 MHEV 300 KMLand Rover Range Rover Evoque II P300 MHEV 300 KMLand Rover Range Rover Evoque II P300 MHEV 300 KMLand Rover Range Rover Evoque II P300 MHEV 300 KMLand Rover Range Rover Evoque II P300 MHEV 300 KMLand Rover Range Rover Evoque II P300 MHEV 300 KMLand Rover Range Rover Evoque II P300 MHEV 300 KMLand Rover Range Rover Evoque II P300 MHEV 300 KMLand Rover Range Rover Evoque II P300 MHEV 300 KMLand Rover Range Rover Evoque II P300 MHEV 300 KMLand Rover Range Rover Evoque II P300 MHEV 300 KMLand Rover Range Rover Evoque II P300 MHEV 300 KMLand Rover Range Rover Evoque II P300 MHEV 300 KMLand Rover Range Rover Evoque II P300 MHEV 300 KMLand Rover Range Rover Evoque II P300 MHEV 300 KMLand Rover Range Rover Evoque II P300 MHEV 300 KMLand Rover Range Rover Evoque II P300 MHEV 300 KMLand Rover Range Rover Evoque II P300 MHEV 300 KMLand Rover Range Rover Evoque II P300 MHEV 300 KMLand Rover Range Rover Evoque II P300 MHEV 300 KMLand Rover Range Rover Evoque II P300 MHEV 300 KMLand Rover Range Rover Evoque II P300 MHEV 300 KMLand Rover Range Rover Evoque II P300 MHEV 300 KMLand Rover Range Rover Evoque II P300 MHEV 300 KMLand Rover Range Rover Evoque II P300 MHEV 300 KMLand Rover Range Rover Evoque II P300 MHEV 300 KMLand Rover Range Rover Evoque II P300 MHEV 300 KMLand Rover Range Rover Evoque II P300 MHEV 300 KMLand Rover Range Rover Evoque II P300 MHEV 300 KMLand Rover Range Rover Evoque II P300 MHEV 300 KMLand Rover Range Rover Evoque II P300 MHEV 300 KMLand Rover Range Rover Evoque II P300 MHEV 300 KMLand Rover Range Rover Evoque II P300 MHEV 300 KMLand Rover Range Rover Evoque II P300 MHEV 300 KMLand Rover Range Rover Evoque II P300 MHEV 300 KMLand Rover Range Rover Evoque II P300 MHEV 300 KMLand Rover Range Rover Evoque II P300 MHEV 300 KMLand Rover Range Rover Evoque II P300 MHEV 300 KMLand Rover Range Rover Evoque II P300 MHEV 300 KM

Land Rover Range Rover Evoque II P300 MHEV 300 KM

Land Rover Range Rover Evoque

Range Rover Evoque to luksusowy kompaktowy crossover, w momencie debiutu I generacji najmniejszy samochód w historii marki. Auto bazowało na prototypie LRX, który pokazano w 2008 roku. Produkcja Evoque'a ruszyła w czerwcu 2011 roku. Pojazd dostępny w dwóch wersjach nadwoziowych - trzy i pięciodrzwiowej.

Land Rover Range Rover Evoque II

Range Rover Evoque II generacji został zaprezentowany pod koniec 2018 roku, a w salonach pojawił się na początku roku 2019.

Stylistycznie samochód stanowi krzyżówkę pierwszej generacji oraz Range Rovera Velar. Samochód zachował ogólny kształt Evoque'a I, z charakterystyczną podnoszącą się dolną linią okien oraz opadającym dachem, zaś od Velara przejął stylizację przedniej i tylnej części nadwozia oraz nietypowe chowane klamki.

]Wymiary zmieniły się niewiele. Evoque II jest dłuższy tylko o 6 mm (ma 4371 mm długości), natomiast bardziej wyraźnie, bo o 2 cm zwiększył się rozstaw osi (do 268 cm), co pozytywnie wpłynęło na ilość miejsca na tylnej kanapie. Inżynierom udało się również wygospodarować większy bagażnik (591 zamiast 575 litrów).

W stosunku do poprzednika mocno zmieniono wnętrze Evoque'a, stanowi ono teraz ewolucję rozwiązania znanego z Velara. Samochód otrzymał aż trzy ekrany, dwa dotykowe na konsoli środkowej (górny ma regulowany kąt pochylenia) oraz trzeci przed kierowcą, pełniący funkcję wirtualnych zegarów. Identyczna jak w Velarze jest kierownica.

Range Rover Evoque II jest wyposażony w szereg systemów bezpieczeństwa i wspomagania kierowcy. Standardem są np. kamera cofania, adaptacyjny tempomat czy Steereing Assist, który bazując na kamerze i namalowanych na jezdni liniach potrafi skorygować tor ruchu pojazdu, zapobiegając zjechaniu z pasa.

Wśród opcjonalnych systemów znajduje się np. Ground View, który wykorzystuje przednią kamerę do pokazania na ekranie systemu infotainment obrazu terenu przed pojazdem, który zwykle zakryty jest maską silnika. Rozwiązanie to przydaje się podczas jazdy terenowej.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2022-02-05

Wersje

NADWOZIA

Range Rover Evoque drugiej generacji2018-11-22Range Rover Evoque Convertible. Ceny2016-06-15Range Rover po liftingu2015-02-24Jeszcze lepszy Range Rover Evoque2013-08-20Land Rover Evoque i Discovery Sport po zmianach2020-09-10Range Rover Evoque Convertible2015-11-09

Land Rover Range Rover Evoque II P300 MHEV 300 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS