chceauto.pl
x

Mercedes - Benz V-klasa W447 250 BlueTec 190 KM

Mercedes - Benz V-klasa W447 250 BlueTec 190 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
2019
Średnia cena
147 000 zł
Nadwozie
VAN
Skrzynia
Napęd
tylny
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićWybór ogłoszeń jest przeciętny, ale można znaleźć dobrą ofertęłatwo kupić
Pojemność
2143 cm3
Silnik
diesel
Waga
2145 kg
Ładowność
655 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką Silnik z bezpośrednim wtryskiem

Moc
190 KM
0-100 km/h
9.1 s.
V max
206 km/h
Zasięg
710 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
8 l oleju napędowego na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
51 zł
Zbiornik paliwa
57 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
225/55 R17

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
K premium Co to znaczy?
Bagażnik
580 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeAuta trzeba pilnować, ale też bez przesady małe

Mercedes - Benz V-klasa W447 250 BlueTec 190 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Mercedes - Benz V-klasa W447 250 BlueTec 190 KMMercedes - Benz V-klasa W447 250 BlueTec 190 KMMercedes - Benz V-klasa W447 250 BlueTec 190 KMMercedes - Benz V-klasa W447 250 BlueTec 190 KMMercedes - Benz V-klasa W447 250 BlueTec 190 KMMercedes - Benz V-klasa W447 250 BlueTec 190 KMMercedes - Benz V-klasa W447 250 BlueTec 190 KMMercedes - Benz V-klasa W447 250 BlueTec 190 KMMercedes - Benz V-klasa W447 250 BlueTec 190 KMMercedes - Benz V-klasa W447 250 BlueTec 190 KMMercedes - Benz V-klasa W447 250 BlueTec 190 KMMercedes - Benz V-klasa W447 250 BlueTec 190 KMMercedes - Benz V-klasa W447 250 BlueTec 190 KMMercedes - Benz V-klasa W447 250 BlueTec 190 KMMercedes - Benz V-klasa W447 250 BlueTec 190 KMMercedes - Benz V-klasa W447 250 BlueTec 190 KMMercedes - Benz V-klasa W447 250 BlueTec 190 KMMercedes - Benz V-klasa W447 250 BlueTec 190 KMMercedes - Benz V-klasa W447 250 BlueTec 190 KMMercedes - Benz V-klasa W447 250 BlueTec 190 KMMercedes - Benz V-klasa W447 250 BlueTec 190 KMMercedes - Benz V-klasa W447 250 BlueTec 190 KMMercedes - Benz V-klasa W447 250 BlueTec 190 KMMercedes - Benz V-klasa W447 250 BlueTec 190 KMMercedes - Benz V-klasa W447 250 BlueTec 190 KMMercedes - Benz V-klasa W447 250 BlueTec 190 KMMercedes - Benz V-klasa W447 250 BlueTec 190 KMMercedes - Benz V-klasa W447 250 BlueTec 190 KMMercedes - Benz V-klasa W447 250 BlueTec 190 KMMercedes - Benz V-klasa W447 250 BlueTec 190 KMMercedes - Benz V-klasa W447 250 BlueTec 190 KMMercedes - Benz V-klasa W447 250 BlueTec 190 KMMercedes - Benz V-klasa W447 250 BlueTec 190 KMMercedes - Benz V-klasa W447 250 BlueTec 190 KM

Mercedes - Benz V-klasa W447 250 BlueTec 190 KM

Klasa V to oparta na dostawczych modelach Mercedesa propozycja dla osób szukającego naprawdę dużego i komfortowego vana. Pierwsza generacja produkowana była od 1996 roku i przetrwała w ofercie niemieckiej marki do roku 2003, kiedy to zastąpił ją model Viano. Auto oferuje dużą przestrzeń i niezłe właściwości jezdne, chociaż na pewno nie jest mistrzem w swojej klasie. Przystępne ceny pojazdów używanych maja swoje podłoże w nie najlepszej opinii o tym modelu. Klasa V cierpi na kilka poważnych przypadłości, z których na pierwszym miejscu wymienić należy skandaliczne wręcz zabezpieczenie antykorozyjne. Rdza pojawia się właściwie na każdym elemencie karoserii, najbardziej narażone są: progi, ranty drzwi, nadkola, maska i tylna klapa. Niestety, od strony mechanicznej jest niewiele lepiej. Wprawdzie silniki zaliczyć można do niezawodnych (w Dieslach zdarzają się usterki wtryskiwaczy i pompy wtryskowej oraz ukręcone świece żarowe), ale tego samego nie można powiedzieć o osprzęcie. Częste awarie nękają m.in. pompy wodne czy alternatory, szybko zużywają się również elementy przeniesienia napędu (sprzęgło i półosie). W przypadku jednostek wysokoprężnych problem może stanowić wymiana świec żarowych (usterki gniazd, zużytej świecy nie da się wykręcić) - często jedynym ratunkiem okazuje się demontaż głowicy. Przed zakupem należy więc poddać samochód skrupulatnemu badaniu technicznemu. Wprawdzie części nie są kosmicznie drogie, ale w przypadku zaniedbanego egzemplarza będziemy ich potrzebować sporo i często.

Następca klasy V - Mercedes Viano (typoszereg W639) - to osobowa wersja dostawczego modelu Vito. Auto produkowane było od 2003 do 2014 roku w fabryce Mercedesa w Hiszpanii. W 2010 roku model doczekał się gruntownego ligftingu. Zmiany objęły zderzaki, reflektory i tylne światła. W stosunku do poprzednika poprawiono jakość plastików we wnętrzu, a także poziom zabezpieczenia antykorozyjnego. Auto wciąż nie należy jednak do wzorów niezawodności. Pozostały problemy z alternatorem (doszły zrywające się paski), nie najlepsze opinie zbierają też skrzynie biegów, które potrafią się rozpaść przy stosunkowo niewielkim przebiegu. Przed zakupem radzimy odwiedzić ASO Mercedesa celem dokładnego sprawdzenia auta.

Druga generacja klasy V - typoszereg W447 - produkowana jest od 2014 roku w Hiszpanii. Auto - podobnie jak poprzednicy - jest osobową wersją dostawczego Vito i bazuje na jego II wcieleniu. Pojazd zadebiutował w salonach niemieckiej marki 6 marca 2014 roku.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2019-01-09
Wymiary: długość, szerokość, wysokość, rozstaw osi

Wersje

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Mercedes klasy V po liftingu2019-02-03Mercedes-Benz Vito 4x42015-02-10Nowy Mercedes klasy V. Koniec Viano2014-01-30Mercedes klasy V w wersji... AMG2015-08-27Mercedes jak Renault. Oto nowy Citan!2012-04-17Mercedesy klasy V, EQV i Vito po liftingu2023-07-30

Mercedes - Benz V-klasa W447 250 BlueTec 190 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Volkswagen Caravelle

Volkswagen Caravelle

2.0 BiTDI 199 KM diesel2019VANautomatprzedni
cena średnia 159 000 zł
OCENY
Dostępność
Peugeot Traveller

Peugeot Traveller

2.0 HDI 180 KM diesel2019VANautomatprzedni
cena średnia 107 000 zł
OCENY
Dostępność
Ford S-MAX

Ford S-MAX

2.0 TDCI 190 KM diesel2019VANautomatprzedni
cena średnia 96 000 zł
OCENY
Dostępność
Volkswagen Transporter

Volkswagen Transporter

2.0 BiTDI 199 KM diesel2019VANautomatprzedni
cena średnia 159 000 zł
OCENY
Dostępność
Volkswagen Multivan

Volkswagen Multivan

2.0 BiTDI 199 KM diesel2019VANautomatprzedni
cena średnia 159 000 zł
OCENY
Dostępność
Ford Galaxy

Ford Galaxy

2.0 TDCI 190 KM diesel2019VANautomatprzedni
cena średnia 103 000 zł
OCENY
Dostępność

Mercedes - Benz V-klasa W447 250 BlueTec 190 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS