chceauto.pl
x

Porsche 911 997 3.8 355 KM

Porsche 911 997 3.8 355 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2005
Średnia cena
138 000 zł
Nadwozie
kabriolet
Skrzynia
ręczna
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićBez ofert na rynkułatwo kupić
Pojemność
3824 cm3
Silnik
benzyna

OSIĄGI

Moc
355 KM
0-100 km/h
4.8 s.
V max
292 km/h

KOSZTY

Spalanie
14.5 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
93 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiJest dramat, ale kto bogatemu zabroni? tani

RANKING TÜV

Raport
2012
Miejsce
1 na 104 sklasyfikowanych
Awaryjność
5.5%
Średni przebieg
64 000 km

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
G premium Co to znaczy?
Bagażnik
180 litrówTo nie bagażnik, a miejsce na nieduże zakupy
Ryzyko kradzieży
dużeMożna zostawiać auto otwarte, z kluczykami, a i tak nikt nie weźmie małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
10000 km czyli po 7 miesiącach
Zużycie paliwa
17.4 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
45 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
5.3 s.
Prędkość maksymalna
265 km/h
Uwaga
Średni przebieg sugerowanej jednostki napędowej wskazuje na dość znaczne wyeksploatowanie silnika. Decydując się na montaż instalacji gazowej, trzeba wybrać dobry warsztat, który tak dobierze instalację gazową by nie doszło do wypalenia gniazd zaworowych, co może się skończyć utratą kompresji w cylindrach i szybką koniecznością remontu kapitalnego.

Porsche 911 997 3.8 355 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Porsche 911 997 3.8 355 KMPorsche 911 997 3.8 355 KMPorsche 911 997 3.8 355 KMPorsche 911 997 3.8 355 KMPorsche 911 997 3.8 355 KMPorsche 911 997 3.8 355 KMPorsche 911 997 3.8 355 KM

Porsche 911 997 3.8 355 KM

Porsche 911

Porsche 911 to najbardziej kultowy model niemieckiego producenta. To właśnie od niego zaczęła się legenda Porsche i wciąż to właśnie 911-tka jest najbardziej bezkompromisowym i sportowym modelem w gamie firmy ze Stuttgartu.

Klasyczne 911: od 1963 do 1989 roku!
Pierwsze Porsche 911 debiutowało w 1963 roku, rok później uruchomiono produkcję. Samochód napędzany był chłodzonym powietrzem, sześciocylindrowym silnikiem typu bokser o pojemności 1991 ccm i mocy 130 KM, który umieszczono przed napędzaną tylną osią. I tak już zostało na lata...
Model z 1963 stopniowo modernizowano aż do...1989 roku! Stopniowo powiększano pojemności i moce, pojawiły się wersje specjalne, a także model turbo. Zwiększano rozstaw osi, wprowadzano elektroniczne systemy i dokonywano subtelnych zmian w stylistyce, ale auto z 1989 roku wciąż w prostej lini wywodziło się z 911-tki pokazanej niemal 30 lat wcześniej, mimo że napędzane było silnikiem o pojemności 3,2 l i mocy około 230 KM (w zależności od wersji).
Dopiero w 1990 roku pokazano samochód, poddany nieco większym zmianom (wewnętrzne oznaczenie 964). Znów powiększono pojemność silnika (do 3,6 l), pojawiła się wersja z napędem wszystkich kół (Carrera 4). Nie zabrakło również odmiany Turbo (najpierw z silnikiem 3,3, nieco później 3,6, moce 320 i 360 KM), zadebiutowała skrzyni Tiptronic.

Porsche 911 997

W 2005 roku zaprezentowano generację oznaczoną 997. Auto otrzymało zmodyfikowane nadwozie (m.in. współczynnik oporu powietrza spadł do 0,28). Podobnie jak poprzednik (z którym zresztą seria 997 jest blisko spokrewniona) nowy model dostępny był w wielu odmianach - każda mocniejsza, ale jednocześnie bardziej ekonomiczna.
Bazowa carrera posiada silnik 3,6 o mocy 325 KM, Carrera S - 3,8 o mocy 355 KM. W 2005 ofertę poszerzono o wersje czteronapędowe (Carrera 4 i 4S). Z kolei moc wersji Turbo podniesiono do 480 KM. Samochód ten otrzymał nowy typ napędu wszystkich kół, znany z modelu Cayenne.
W 2009 przeprowadzono lifting wszystkich wersji, przy tej okazji w 911 Turbo pojawił się nowy silnik o pojemności 3,8 l (wcześniej montowano 3,6) i mocy 493 KM. W 2010 roku debiutowało Turbo S z silnikiem o mocy 523 KM. Nie zabrakło również wersji GT3, GT3 RS i GT2.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2013-09-05

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Porsche 911 Carrera T. Lekkie i tylko z manualem2024-11-04Porsche 911 Turbo 50 Years2024-08-19Porsche 911 po modernizacji. Nowością napęd T-Hybrid2024-06-06Porsche 911 z napędem hybrydowym nadjeżdża2024-05-15Porsche 911 Turbo. Kolejna nowość!2020-07-19To już koniec Porsche 911 typoszeregu 9912019-12-27

Porsche 911 - AKCJE NAWROTOWE

2011-06-09W niektórych samochodach marki Porsche 911 wyprodukowanych od 2010 roku, które posiadają śrubę centralną koła, śruba mocująca koło może pracować luzem, co może przyczynić się do uwolnienia się koła.

Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest jeszcze 11 samochodów marki Porsche 911:

WP0ZZZ99ZAS760722
WP0ZZZ99ZBS760448
WP0ZZZ99ZBS760079
WP0ZZZ99ZBS760322
WP0ZZZ99ZAS760932
WP0ZZZ99ZBS760212
WP0ZZZ99ZBS760693
WP0ZZZ99ZAS780480
WP0ZZZ99ZBS760295
WP0ZZZ99ZBS770385
WP0ZZZ99ZBS746248

Porsche 911 997 3.8 355 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS