chceauto.pl
x

Porsche 911 991 Turbo 3.8 560 KM

Porsche 911 991 Turbo 3.8 560 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
2014
Średnia cena
563 000 zł
Nadwozie
coupe
Skrzynia
Napęd
tylny
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićSporadycznie pojawiają się pojedyncze ofertyłatwo kupić
Pojemność
3800 cm3
Silnik
benzyna
Waga
1605 kg
Ładowność
385 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
560 KM
0-100 km/h
3.1 s.
V max
318 km/h
Zasięg
400 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
16.9 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
108 zł
Zbiornik paliwa
68 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyOd czasu do czasu trafiają się awarie, ale ogólnie jest bardzo dobrzemało awaryjny
Koszt serwisu
drogiJest dramat, ale kto bogatemu zabroni? tani
Rozmiar opon seryjnych
235/35 R19
305/30 R19

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
G premium Co to znaczy?
Bagażnik
115 litrówTo nie bagażnik, a miejsce na nieduże zakupy
Ryzyko kradzieży
dużeMożna zostawiać auto otwarte, z kluczykami, a i tak nikt nie weźmie małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
9000 km czyli po 6 miesiącach
Zużycie paliwa
20.3 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
53 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
3.4 s.
Prędkość maksymalna
289 km/h
Uwaga
Średni przebieg sugerowanej jednostki napędowej wskazuje na dość znaczne wyeksploatowanie silnika. Decydując się na montaż instalacji gazowej, trzeba wybrać dobry warsztat, który tak dobierze instalację gazową by nie doszło do wypalenia gniazd zaworowych, co może się skończyć utratą kompresji w cylindrach i szybką koniecznością remontu kapitalnego.

Porsche 911 991 Turbo 3.8 560 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Porsche 911 991 Turbo 3.8 560 KMPorsche 911 991 Turbo 3.8 560 KMPorsche 911 991 Turbo 3.8 560 KMPorsche 911 991 Turbo 3.8 560 KMPorsche 911 991 Turbo 3.8 560 KMPorsche 911 991 Turbo 3.8 560 KMPorsche 911 991 Turbo 3.8 560 KMPorsche 911 991 Turbo 3.8 560 KMPorsche 911 991 Turbo 3.8 560 KMPorsche 911 991 Turbo 3.8 560 KMPorsche 911 991 Turbo 3.8 560 KMPorsche 911 991 Turbo 3.8 560 KM

Porsche 911 991 Turbo 3.8 560 KM

Porsche 911

Porsche 911 to najbardziej kultowy model niemieckiego producenta. To właśnie od niego zaczęła się legenda Porsche i wciąż to właśnie 911-tka jest najbardziej bezkompromisowym i sportowym modelem w gamie firmy ze Stuttgartu.

Klasyczne 911: od 1963 do 1989 roku!
Pierwsze Porsche 911 debiutowało w 1963 roku, rok później uruchomiono produkcję. Samochód napędzany był chłodzonym powietrzem, sześciocylindrowym silnikiem typu bokser o pojemności 1991 ccm i mocy 130 KM, który umieszczono przed napędzaną tylną osią. I tak już zostało na lata...
Model z 1963 stopniowo modernizowano aż do...1989 roku! Stopniowo powiększano pojemności i moce, pojawiły się wersje specjalne, a także model turbo. Zwiększano rozstaw osi, wprowadzano elektroniczne systemy i dokonywano subtelnych zmian w stylistyce, ale auto z 1989 roku wciąż w prostej lini wywodziło się z 911-tki pokazanej niemal 30 lat wcześniej, mimo że napędzane było silnikiem o pojemności 3,2 l i mocy około 230 KM (w zależności od wersji).
Dopiero w 1990 roku pokazano samochód, poddany nieco większym zmianom (wewnętrzne oznaczenie 964). Znów powiększono pojemność silnika (do 3,6 l), pojawiła się wersja z napędem wszystkich kół (Carrera 4). Nie zabrakło również odmiany Turbo (najpierw z silnikiem 3,3, nieco później 3,6, moce 320 i 360 KM), zadebiutowała skrzyni Tiptronic.

Porsche 911 991 Turbo

Na salonie we Frankfurcie we wrześniu 2011 roku zaprezentowano kolejną nową generację 911 oznaczoną 991. Na początek zaprezentowano tylko bazowe wersje: Carrera (3,4 l, 350 KM) i Carrera S (3,8 l, 400 KM). Rok później, na salonie paryskim zadebiutowały wersje 4-napędowe: Carrera 4 i Carrera 4S.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2014-01-04

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Porsche 911 Carrera T. Lekkie i tylko z manualem2024-11-04Porsche 911 Turbo 50 Years2024-08-19Porsche 911 po modernizacji. Nowością napęd T-Hybrid2024-06-06Porsche 911 z napędem hybrydowym nadjeżdża2024-05-15Porsche 911 Turbo. Kolejna nowość!2020-07-19To już koniec Porsche 911 typoszeregu 9912019-12-27

Porsche 911 991 Turbo 3.8 560 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Mercedes - Benz SLS

Mercedes SLS

AMG 571 KM benzyna2014coupeautomattylny
cena średnia 487 000 zł
OCENY
Dostępność
Audi R8

Audi R8

5.2 FSI 560 KM benzyna2014coupeautomat4x4
cena średnia 444 000 zł
OCENY
Dostępność

Porsche 911 991 Turbo 3.8 560 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS