BMW X5 F15 40d 313 KM
BMW X5
BMW X5 to jeden z pierwszych modeli premium zaliczanych do klasy SUV. Samochód okazał się sprzedażowym strzałem w dziesiątkę. W efekcie firma rozwinęła całą linię modelową X.
Pierwsza generacja produkowana była w latach 2000-2006. Zaprezentowane wówczas X5 drugiej generacji urosło i zostało pierwszym pojazdem BMW, który można było zamówić w wersji 7-osobowej. Auto przetrwało w produkcji do 2013 roku; w 2009 roku pokazano X5 M, a rok później model został poddany liftingowi.
W 2013 roku zadebiutowała trzecia generacja X5, która znów została powiększona, ale którą zbudowano na tej samej płycie podłogowej, co wcześniejszą wersję.
BMW X5 F15
Trzecia generacja BMW X5 debiutowała wiosna 2013 roku, przy czym debiut rynkowy zaplanowano na jesień tego samego roku. Auto po raz kolejny urosło - nadal oferowane jest jako pięciodrzwiowy hatchback.
Podobnie jak wcześniejsza generacja, samochód produkowany będzie w USA.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2017-01-02