chceauto.pl
x

Jeep Renegade I FL 1.6 MJD 120 KM

Jeep Renegade I FL 1.6 MJD 120 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2019
Średnia cena
68 000 zł
Nadwozie
crossover
Skrzynia
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićSporadycznie pojawiają się pojedyncze ofertyłatwo kupić
Pojemność
1598 cm3
Silnik
diesel
Waga
1430 kg
Ładowność
565 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką Silnik z bezpośrednim wtryskiem

Moc
120 KM
0-100 km/h
10.2 s.
V max
178 km/h
Zasięg
770 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
7.1 l oleju napędowego na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
45 zł
Zbiornik paliwa
55 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyOd czasu do czasu trafiają się awarie, ale ogólnie jest bardzo dobrzemało awaryjny
Koszt serwisu
drogiCzęści są tanie, a robocizna nieskomplikowana tani
Rozmiar opon seryjnych
215/65 R16
215/60 R17

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
I premium Co to znaczy?
Bagażnik
351 litrówSzału nie ma, ale dramatu też nie
Ryzyko kradzieży
dużeTych samochodów się nie kradnie małe

Jeep Renegade I FL 1.6 MJD 120 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Jeep Renegade I FL 1.6 MJD 120 KMJeep Renegade I FL 1.6 MJD 120 KMJeep Renegade I FL 1.6 MJD 120 KMJeep Renegade I FL 1.6 MJD 120 KMJeep Renegade I FL 1.6 MJD 120 KMJeep Renegade I FL 1.6 MJD 120 KMJeep Renegade I FL 1.6 MJD 120 KMJeep Renegade I FL 1.6 MJD 120 KMJeep Renegade I FL 1.6 MJD 120 KMJeep Renegade I FL 1.6 MJD 120 KMJeep Renegade I FL 1.6 MJD 120 KMJeep Renegade I FL 1.6 MJD 120 KMJeep Renegade I FL 1.6 MJD 120 KMJeep Renegade I FL 1.6 MJD 120 KMJeep Renegade I FL 1.6 MJD 120 KMJeep Renegade I FL 1.6 MJD 120 KMJeep Renegade I FL 1.6 MJD 120 KMJeep Renegade I FL 1.6 MJD 120 KMJeep Renegade I FL 1.6 MJD 120 KMJeep Renegade I FL 1.6 MJD 120 KMJeep Renegade I FL 1.6 MJD 120 KMJeep Renegade I FL 1.6 MJD 120 KMJeep Renegade I FL 1.6 MJD 120 KMJeep Renegade I FL 1.6 MJD 120 KMJeep Renegade I FL 1.6 MJD 120 KMJeep Renegade I FL 1.6 MJD 120 KMJeep Renegade I FL 1.6 MJD 120 KMJeep Renegade I FL 1.6 MJD 120 KMJeep Renegade I FL 1.6 MJD 120 KMJeep Renegade I FL 1.6 MJD 120 KMJeep Renegade I FL 1.6 MJD 120 KMJeep Renegade I FL 1.6 MJD 120 KMJeep Renegade I FL 1.6 MJD 120 KMJeep Renegade I FL 1.6 MJD 120 KMJeep Renegade I FL 1.6 MJD 120 KMJeep Renegade I FL 1.6 MJD 120 KMJeep Renegade I FL 1.6 MJD 120 KMJeep Renegade I FL 1.6 MJD 120 KMJeep Renegade I FL 1.6 MJD 120 KMJeep Renegade I FL 1.6 MJD 120 KM

Jeep Renegade I FL 1.6 MJD 120 KM

Jeep Renegade debiutował w 2014 roku, jest to pierwszy w historii tej marki model produkowany we Włoszech i pierwszy samochód Fiat Chrysler Automobiles stworzony wspólnie przez zespół designerów oraz inżynierów włoskich i amerykańskich.

Model ten wprowadził amerykańską markę do segmentu małych SUV-ów, a oferowany jest w ponad 100 krajach świata, w tym również w samych Stanach Zjednoczonych.

Od debiutu Jeep Renegade dostępny był w czterech poziomach wyposażenia: Sport, Longitude, Limited i Trailhawk. Klienci mają do wyboru wersje napędzane silnikami wysokoprężnymi i benzynowymi w konfiguracji napędu zarówno 4x2, jak i 4x4.

Jeep Renegade - jako pierwszy pojazd w swojej klasie - oferowany jest z dziewięciobiegową automatyczną skrzynię biegów.

Jeep Renegade wyposażony jest w dwie nowe konfiguracje napędu na cztery koła:„Jeep Active Drive" i „Jeep Active Drive Low". Systemy te są połączone z system kontroli trakcji Jeep Selec-Terrain z czterema ustawieniami (pięć dla modelu Trailhawk, z dodatkowym trybem Rock (skała) uzupełniającym tryby Auto, Snow, Sand i Mud (śnieg, piasek i błoto), co zapewnia ustawienia do jazdy na drodze lub w terenie.

Niezależne zawieszenie kół zapewnia maksymalne wychylenie przegubu koła do 205 mm oraz prześwit do 210 mm (dla modelu Trailhawk). Jeep Renegade jest również wyposażony w odłączany napęd tylnej osi, co ma obniżyć zużycie paliwa. Przełączanie pomiędzy 4x2 a 4x4 „full time" odbywa się bez ingerencji kierowcy.

Do amatorów jazdy terenowej adresowana jest wersja Renegade Trailhawk o wzbogaconym wyposażeniu seryjnym. W jego skład wchodzi m.in. napęd 4x4 „Jeep Active Drive Low", system kontroli trakcji Jeep Selec-Terrain z trybem pracy Rock, podwyższone o 20 mm do 220 mm zawieszenie, zestaw płyt osłonowych podwozia oraz przednich i tylnych zaczepów holowniczych. Jazdę w warunkach terenowych ułatwiają korzystne kąty charakterystyczne Renegade: najazdu 30,50, rampowy 25,70 i zejścia 34,30.

W 2018 roku pojawiła się wersja o modernizacji. O ile zmiany stylistyczne nie są duże, o tyle bardzo mocno zmieniła się gama jednostek napędowych Renegade'a.

Właśnie w Jeepie Renegade debiutowała całkowicie nowa rodzina doładowanych silników benzynowych. Gamę otwiera trzycylindrowa jednostka 1.0 o mocy 120 KM i momencie 190 Nm. Mocniejsze wersje są napędzane przez czterocylindrowe silniki 1.3 o mocy 150 lub 180 KM (w obu przypadkach moment obrotowy wynosi 270 Nm).

Słabsza wersja będzie montowana w samochodach z napędem na jedną oś i może współpracować ze skrzynią manualną lub automatyczną (obie sześciostopniowe). Z kolei wersja 180-konna dostępna będzie tylko z połączeniu z dziewięciobiegową skrzynią automatyczną i napędem wszystkich kół.

Wszystkie silniki benzynowe są produkowane w Polsce, w zakładzie Fiat Chrysler Automobiles Powertrain w Bielsku-Białej.

Niemal bez zmian pozostała gama jednostek wysokoprężnych. Jedyną nowością w tych silnikach jest zastosowanie katalizatora SCR, który odpowiada za redukcję poziomu tlenków azotu.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2019-01-08

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Jeep Renegade z silnikami z Polski2018-06-23Jeep Renegade po modernizacji2018-06-04Jeep Renegade po zmianach2018-01-10Jeep Renegade w Polsce. Ceny!2014-10-22Jeep Renegade - w salonach przed końcem roku!2014-09-11Jeep Renegade i Jeep Compass e-Hybrid2022-01-20

Jeep Renegade I FL 1.6 MJD 120 KM - PODOBNE SAMOCHODY

SsangYong Tivoli

SsangYong Tivoli

1.6 D 115 KM diesel2019crossoverautomatprzedni
cena średnia 48 000 zł
OCENY
Dostępność
Mazda CX-3

Mazda CX-3

1.8 Skyactiv-D 115 KM diesel2019crossoverautomat4x4
cena średnia 74 000 zł
OCENY
Dostępność
Renault Kadjar

Renault Kadjar

1.5 dCi 110 KM diesel2019crossoverautomatprzedni
cena średnia 65 000 zł
OCENY
Dostępność
Peugeot 3008

Peugeot 3008

1.5 HDI 130 KM diesel2019crossoverautomatprzedni
cena średnia 75 000 zł
OCENY
Dostępność
Citroen C4 Cactus

Citroen C4 Cactus

1.5 HDI 120 KM diesel2019crossoverautomatprzedni
cena średnia 54 000 zł
OCENY
Dostępność

Jeep Renegade I FL 1.6 MJD 120 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS