chceauto.pl
x

Jeep Renegade I FL 2.0 MJD 170 KM

Jeep Renegade I FL 2.0 MJD 170 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2019
Średnia cena
89 000 zł
Nadwozie
crossover
Skrzynia
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićOd czasu do czasu można trafić na ogłoszeniałatwo kupić
Pojemność
1956 cm3
Silnik
diesel
Waga
1660 kg
Ładowność
510 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką Silnik z bezpośrednim wtryskiem

Moc
170 KM
0-100 km/h
8.9 s.
V max
196 km/h
Zasięg
680 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
8.1 l oleju napędowego na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
52 zł
Zbiornik paliwa
55 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyOd czasu do czasu trafiają się awarie, ale ogólnie jest bardzo dobrzemało awaryjny
Koszt serwisu
drogiCzęści są tanie, a robocizna nieskomplikowana tani
Rozmiar opon seryjnych
215/60 R17

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
I premium Co to znaczy?
Bagażnik
351 litrówSzału nie ma, ale dramatu też nie
Ryzyko kradzieży
dużeTych samochodów się nie kradnie małe

Jeep Renegade I FL 2.0 MJD 170 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Jeep Renegade I FL 2.0 MJD 170 KMJeep Renegade I FL 2.0 MJD 170 KMJeep Renegade I FL 2.0 MJD 170 KMJeep Renegade I FL 2.0 MJD 170 KMJeep Renegade I FL 2.0 MJD 170 KMJeep Renegade I FL 2.0 MJD 170 KMJeep Renegade I FL 2.0 MJD 170 KMJeep Renegade I FL 2.0 MJD 170 KMJeep Renegade I FL 2.0 MJD 170 KMJeep Renegade I FL 2.0 MJD 170 KMJeep Renegade I FL 2.0 MJD 170 KMJeep Renegade I FL 2.0 MJD 170 KMJeep Renegade I FL 2.0 MJD 170 KMJeep Renegade I FL 2.0 MJD 170 KMJeep Renegade I FL 2.0 MJD 170 KMJeep Renegade I FL 2.0 MJD 170 KMJeep Renegade I FL 2.0 MJD 170 KMJeep Renegade I FL 2.0 MJD 170 KMJeep Renegade I FL 2.0 MJD 170 KMJeep Renegade I FL 2.0 MJD 170 KMJeep Renegade I FL 2.0 MJD 170 KMJeep Renegade I FL 2.0 MJD 170 KMJeep Renegade I FL 2.0 MJD 170 KMJeep Renegade I FL 2.0 MJD 170 KMJeep Renegade I FL 2.0 MJD 170 KMJeep Renegade I FL 2.0 MJD 170 KMJeep Renegade I FL 2.0 MJD 170 KMJeep Renegade I FL 2.0 MJD 170 KMJeep Renegade I FL 2.0 MJD 170 KMJeep Renegade I FL 2.0 MJD 170 KMJeep Renegade I FL 2.0 MJD 170 KMJeep Renegade I FL 2.0 MJD 170 KMJeep Renegade I FL 2.0 MJD 170 KMJeep Renegade I FL 2.0 MJD 170 KMJeep Renegade I FL 2.0 MJD 170 KMJeep Renegade I FL 2.0 MJD 170 KMJeep Renegade I FL 2.0 MJD 170 KMJeep Renegade I FL 2.0 MJD 170 KMJeep Renegade I FL 2.0 MJD 170 KMJeep Renegade I FL 2.0 MJD 170 KM

Jeep Renegade I FL 2.0 MJD 170 KM

Jeep Renegade debiutował w 2014 roku, jest to pierwszy w historii tej marki model produkowany we Włoszech i pierwszy samochód Fiat Chrysler Automobiles stworzony wspólnie przez zespół designerów oraz inżynierów włoskich i amerykańskich.

Model ten wprowadził amerykańską markę do segmentu małych SUV-ów, a oferowany jest w ponad 100 krajach świata, w tym również w samych Stanach Zjednoczonych.

Od debiutu Jeep Renegade dostępny był w czterech poziomach wyposażenia: Sport, Longitude, Limited i Trailhawk. Klienci mają do wyboru wersje napędzane silnikami wysokoprężnymi i benzynowymi w konfiguracji napędu zarówno 4x2, jak i 4x4.

Jeep Renegade - jako pierwszy pojazd w swojej klasie - oferowany jest z dziewięciobiegową automatyczną skrzynię biegów.

Jeep Renegade wyposażony jest w dwie nowe konfiguracje napędu na cztery koła:„Jeep Active Drive" i „Jeep Active Drive Low". Systemy te są połączone z system kontroli trakcji Jeep Selec-Terrain z czterema ustawieniami (pięć dla modelu Trailhawk, z dodatkowym trybem Rock (skała) uzupełniającym tryby Auto, Snow, Sand i Mud (śnieg, piasek i błoto), co zapewnia ustawienia do jazdy na drodze lub w terenie.

Niezależne zawieszenie kół zapewnia maksymalne wychylenie przegubu koła do 205 mm oraz prześwit do 210 mm (dla modelu Trailhawk). Jeep Renegade jest również wyposażony w odłączany napęd tylnej osi, co ma obniżyć zużycie paliwa. Przełączanie pomiędzy 4x2 a 4x4 „full time" odbywa się bez ingerencji kierowcy.

Do amatorów jazdy terenowej adresowana jest wersja Renegade Trailhawk o wzbogaconym wyposażeniu seryjnym. W jego skład wchodzi m.in. napęd 4x4 „Jeep Active Drive Low", system kontroli trakcji Jeep Selec-Terrain z trybem pracy Rock, podwyższone o 20 mm do 220 mm zawieszenie, zestaw płyt osłonowych podwozia oraz przednich i tylnych zaczepów holowniczych. Jazdę w warunkach terenowych ułatwiają korzystne kąty charakterystyczne Renegade: najazdu 30,50, rampowy 25,70 i zejścia 34,30.

W 2018 roku pojawiła się wersja o modernizacji. O ile zmiany stylistyczne nie są duże, o tyle bardzo mocno zmieniła się gama jednostek napędowych Renegade'a.

Właśnie w Jeepie Renegade debiutowała całkowicie nowa rodzina doładowanych silników benzynowych. Gamę otwiera trzycylindrowa jednostka 1.0 o mocy 120 KM i momencie 190 Nm. Mocniejsze wersje są napędzane przez czterocylindrowe silniki 1.3 o mocy 150 lub 180 KM (w obu przypadkach moment obrotowy wynosi 270 Nm).

Słabsza wersja będzie montowana w samochodach z napędem na jedną oś i może współpracować ze skrzynią manualną lub automatyczną (obie sześciostopniowe). Z kolei wersja 180-konna dostępna będzie tylko z połączeniu z dziewięciobiegową skrzynią automatyczną i napędem wszystkich kół.

Wszystkie silniki benzynowe są produkowane w Polsce, w zakładzie Fiat Chrysler Automobiles Powertrain w Bielsku-Białej.

Niemal bez zmian pozostała gama jednostek wysokoprężnych. Jedyną nowością w tych silnikach jest zastosowanie katalizatora SCR, który odpowiada za redukcję poziomu tlenków azotu.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2019-01-08

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Jeep Renegade z silnikami z Polski2018-06-23Jeep Renegade po modernizacji2018-06-04Jeep Renegade po zmianach2018-01-10Jeep Renegade w Polsce. Ceny!2014-10-22Jeep Renegade - w salonach przed końcem roku!2014-09-11Jeep Renegade i Jeep Compass e-Hybrid2022-01-20

Jeep Renegade I FL 2.0 MJD 170 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Land Rover Range Rover Velar

Land Rover Range Rover Velar

2.0 TD4 180 KM diesel2019crossoverautomat4x4
cena średnia 200 000 zł
OCENY
Dostępność
Land Rover Range Rover Evoque

Land Rover Range Rover Evoque

2.0 TD4 180 KM diesel2019crossoverautomat4x4
cena średnia 182 000 zł
OCENY
Dostępność
Mercedes - Benz GLA

Mercedes GLA

220d 177 KM diesel2019crossoverautomatprzedni
cena średnia 120 000 zł
OCENY
Dostępność
Infiniti QX30

Infiniti QX30

2.2d 170 KM diesel2019crossoverautomat4x4
cena średnia 121 000 zł
OCENY
Dostępność
Kia Sportage

Kia Sportage

2.0 CRDI 185 KM diesel2019crossoverautomat4x4
cena średnia 103 000 zł
OCENY
Dostępność
Peugeot 3008

Peugeot 3008

2.0 HDI 180 KM diesel2019crossoverautomatprzedni
cena średnia 94 000 zł
OCENY
Dostępność

Jeep Renegade I FL 2.0 MJD 170 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS