chceauto.pl
x

Lancia Delta III 1.6 16V Multijet 105 KM

Lancia Delta III 1.6 16V Multijet 105 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2011
Średnia cena
22 000 zł
Nadwozie
hatchback 5-drzwiowy
Skrzynia
ręczna
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićOd czasu do czasu można trafić na ogłoszeniałatwo kupić
Pojemność
1598 cm3
Silnik
diesel
Waga
1410 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką Silnik z bezpośrednim wtryskiem

Moc
105 KM
0-100 km/h
10.7 s.
V max
186 km/h
Zasięg
1160 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
5 l oleju napędowego na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
32 zł
Zbiornik paliwa
58 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
195/55 R16
205/55 R16
225/45 R17

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
C premium Co to znaczy?
Bagażnik
380 litrówSzału nie ma, ale dramatu też nie
Ryzyko kradzieży
dużeMożna zostawiać auto otwarte, z kluczykami, a i tak nikt nie weźmie małe

Lancia Delta III 1.6 16V Multijet 105 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Lancia Delta III 1.6 16V Multijet 105 KMLancia Delta III 1.6 16V Multijet 105 KMLancia Delta III 1.6 16V Multijet 105 KMLancia Delta III 1.6 16V Multijet 105 KMLancia Delta III 1.6 16V Multijet 105 KMLancia Delta III 1.6 16V Multijet 105 KMLancia Delta III 1.6 16V Multijet 105 KM

Lancia Delta III 1.6 16V Multijet 105 KM

Lancia Delta

Lancia Delta to model, który jest dowodem na to, jak Fiat nie ma pomysłu na rozwój Lancii. Pierwsza generacja tego samochodu, produkowana w latach 80-tych, dominowała na rajdowych trasach. Kolejna, która z fabryki wyjeżdżała w latach 90-tych, była już zwykłym kompaktem, który "jechał" na kultowej nazwie.

A później nastąpiła niemal dziesięcioletnia przerwa w produkcji Delty. Gdy wreszcie w 2008 roku pojawił się nowy model, fani nie kryli oburzenia - samochód był ekskluzywnym kompaktem, który całkowicie zrywał z rajdową legendą.

Lancia Delta III

Obecna generacja Lancii Delty zadebiutowała w 2008 roku.

Samochód to całkowicie nowa konstrukcja bazująca na podzespołach Fiata Bravo (m.in przedłużona o 10 cm płyta podłogowa). Występujące tylko jako pięciodrzwiowy hatchback auto produkowane jest we włoskiej fabryce marki w Turynie. Wszystkie oferowane do napędu auta silniki (benzynowe i diesla) wyposażone są w turbodoładowanie. Standardowo sprzęgane są z sześciostopniowymi, ręcznymi skrzyniami biegów.

W podstawowej wersji każda Delta ma na pokładzie 6 poduszek powietrznych, światła przeciwmgielne, manualną klimatyzację, system audio z odtwarzaczem CD i plików MP3 (sterowane z kierownicy), przedni podłokietnik z chłodzonym schowkiem, regulowaną tylną kanapę oraz pakiet elektryczny. W standardzie otrzymamy też "absolute handling system", który za pomocą odpowiedniego dohamowywania kół osi przedniej działa podobnie do mechanizmu różnicowego o ograniczonym poślizgu.

Auto nie należy do awaryjnych, większość dostępnych na rynku wtórnym pojazdów jest jeszcze na gwarancji. Nie wszystkim przypadnie jednak do gustu dyskusyjna stylistyka oraz wnętrze, które mimo że wykonane z materiałów wysokiej jakości (skóra), to jednak wyraźnie przypomina to z Fiata Bravo.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2015-01-04

Wersje

NADWOZIA

Lancia Delta - cena kusi2011-05-13To już koniec marki Lancia!2017-05-112018 rok to koniec włoskiej Lancii2014-05-09Czystki w salonach Fiata i Lancii2016-12-27Nowa strategia Fiata. Rozwój Alfy Romeo, koniec Lancii2014-01-10Dramat Fiata. Nie chcemy tanich aut?2012-01-27

Lancia Delta CRASHTEST

Lancia Delta III 1.6 16V Multijet 105 KM - PODOBNE SAMOCHODY

BMW 1

BMW 1

18d 115 KM diesel2011hatchback 5drręcznatylny
cena średnia 28 000 zł
OCENY
Dostępność
Mercedes - Benz B-klasa

Mercedes B-klasa

180 CDI 109 KM diesel2011hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 28 000 zł
OCENY
Dostępność
Ford Focus

Ford Focus

1.6 TDCi 115 KM diesel2011hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 22 000 zł
OCENY
Dostępność
Mazda 3

Mazda 3

1.6 CD 115 KM diesel2011hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 23 000 zł
OCENY
Dostępność
Peugeot 308

Peugeot 308

1.6 HDI 112 KM diesel2011hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 19 000 zł
OCENY
Dostępność
Citroen C4

Citroen C4

1.6 HDI 110 KM diesel2011hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 19 000 zł
OCENY
Dostępność

Lancia Delta III 1.6 16V Multijet 105 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS