chceauto.pl
x

Land Rover Defender III - 130 2.4 TD 122 KM

Land Rover Defender III - 130 2.4 TD 122 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2008
Średnia cena
32 000 zł
Nadwozie
pickup
Skrzynia
ręczna
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićBez ofert na rynkułatwo kupić
Pojemność
2402 cm3
Silnik
diesel

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką Silnik z bezpośrednim wtryskiem

Moc
122 KM
0-100 km/h
15.8 s.
V max
132 km/h

KOSZTY

Spalanie
11.1 l oleju napędowego na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
71 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNiemal ideał, można kupować z czystym sumieniem bezpieczny
Segment
I premium Co to znaczy?
Bagażnik
brak danych
Ryzyko kradzieży
dużeMożna zostawiać auto otwarte, z kluczykami, a i tak nikt nie weźmie małe

Land Rover Defender III - 130 2.4 TD 122 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Land Rover Defender III - 130 2.4 TD 122 KMLand Rover Defender III - 130 2.4 TD 122 KM

Land Rover Defender III - 130 2.4 TD 122 KM

Land Rover Defender

Land Rover Defender to legendarny samochód terenowy, który dla wielu stanowi synonim prawdziwego offroadowca. Pierwsza generacja auta o tej nazwie debiutowała w 1983 roku i produkowana była aż do 1990 roku. Jeszcze dłuższą karierę zaliczył druga generacja Defendera, która pojawiła się w 1990 roku i była produkowana niemal w niezmienionej formie aż do 2007 roku. Dopiero wtedy debiutował Land Rover Defender III generacji.
Land Rovery Defender II generacji to propozycja dla pasjonatów, którzy wiedzą co kupują i zdają sobie sprawę, że zakup samochodu to dopiero początek wydatków. Samochody są awaryjne, a ze względu na ich wiek i bujną, terenową przeszłość psuć się może w nich w zasadzie wszystko. Regularnym serwisem nie da się całkowicie zapobiec awariom, ale da się uniknąć najgorszych, które unieruchamiają pojazd. W zamian dostaje się przyjemność posiadania i podróżowania sporym kawałkiem motoryzacyjnej legendy.
Z kolei Defendery III generacji, głównie ze względu na swoją cenę, są bardzo rzadkim zjawiskiem na rynku wtórnym w Polsce.


Land Rover Defender III - 130

W 2007 roku Defender przeszedł kilka zmian które, w większości, podyktowane były koniecznością dostosowania archaicznej konstrukcji do nowych norm emisji spalin. Wysokoprężna jednostka 2,5 TD5 konstrukcji Rovera zastąpiona została przez, przyjaźniejszy dla środowiska, silnik Forda o pojemności 2,4 l. By nadać auto nieco bardziej cywilizowany charakter na desce rozdzielczej pojawiło się też kilka detali zaczerpniętych z modelu Discovery. Można jednak powiedzieć, że zmiany były jedynie kosmetyczne i nie wpłynęły na surowy charakter pojazdu.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2014-10-14

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

    Land Rover Defender 130. Bardzo duża nowość2022-05-31Land Rover Defender z silnikiem V8!2021-03-25Land Rover Defender z nowymi silnikami2020-09-29Defender znów w produkcji!2018-01-17Land Rover Defender juz na emeryturze2016-01-29Koniec Land Rovera Defender2013-10-10

    Land Rover Defender - AKCJE NAWROTOWE

    2009-12-17W samochodach wyprodukowanych w Wielkiej Brytanii pomiędzy 7 czerwca 2007 r. a 13 lutego 2008 r., o numerach nadwozia (VIN): LD 740135-LD 757662, LD739991, LD066843-LD068528, możliwe jest obniżenie skuteczności hamulca pomocniczego (ręcznego). Problem ten spowodowany jest wyciekiem oleju z uszczelniacza tylnego wałka zdawczego skrzyni rozdzielczej, który w ten sposób zanieczyszcza szczęki hamulcowe hamulca pomocniczego.

    W Polsce akcją objętych jest łącznie 106 samochodów Land Rover Defender.
    2011-03-17Land Rover poinformował, że w samochodach wyprodukowanych w Wielkiej Brytanii pomiędzy 28 listopada 2006 r. a 4 listopada 2010 r., o numerach nadwozia (VIN) z zakresu:

    LD 730411 - LD 823248 oraz LD 066843 - LD 071690, możliwe jest obniżenie skuteczności hamulca pomocniczego (ręcznego). Problem ten spowodowany jest wyciekiem oleju z tylnej części skrzyni rozdzielczej i zaolejeniem szczęk hamulcowych hamulca pomocniczego.

    W Polsce akcją objętych jest łącznie 511 samochodów Land Rover Defender
    2012-07-16W niektórych samochodach Land Rover Defender wyprodukowanych w Wielkiej Brytanii (w roku modelowym 2011-2012) w wyniku pęknięcia śrub mocujących odczepić mogą się nie tylko wsporniki pasów bezpieczeństwa przednich siedzeń, ale również i tylnych. W rezultacie nieprawidłowego działania pasów bezpieczeństwa w razie wypadku zwiększa się ryzyko urazu lub nawet śmierci pasażera.

    plik pdf

    Land Rover Defender III - 130 2.4 TD 122 KM - PODOBNE SAMOCHODY

    Toyota Hilux

    Toyota Hilux

    2.5 D-4D 120 KM diesel2008pickupręczna4x4
    cena średnia 36 000 zł
    OCENY
    Dostępność

    Land Rover Defender III - 130 2.4 TD 122 KM Opinie i komentarze

    NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

    Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS